بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان گفت: از آنجایی که در بازی قبل آسیب دیده بوده و نتوانستم گلزنی کنم انگیزه بالایی داشتم و توانستم گلزنی کنم.

بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان گفت: از آنجایی که در بازی قبل آسیب دیده بوده و نتوانستم گلزنی کنم انگیزه بالایی داشتم و توانستم گلزنی کنم. مهسا کمالی، بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان پس از گلزنی در رقابت با سایپا در دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. تیم سایپا تیم خوبی است و به این تیم تبریک می‌گویم. خیلی خوب تلاش کردند، اما ما از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم و توانستیم گل بزنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در بازی قبل آسیب دیده بودم و نتوانستم خیلی خوب گل زده و به تیمم کمک کنم در این بازی خیلی انگیزه داشتم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم گل بزنم و بازی خوبی داشته باشم.

بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان مسابقات لیگ برتر سال ۹۸ را سخت ارزیابی کرد و اظهار داشت: فکر می‌کنم امسال لیگ خیلی سخت تری نسبت به سال قبل داشتیم. ما در مرحله نیمه‌نهایی توانستیم هیئت خراسان رضوی را شکست دهیم که این تیم هم واقعا خوب بود و فکر می‌کنم امسال رقابت در شش - هفت تیم بالای جدول بود نه فقط چهار یا سه تیم. به عبارت دیگر هر سال دو یا سه تیم خوب بودند، اما امسال همه تیم‌ها خوب بودند و فکر می‌کنم لیگ امسال سخت‌تر و فشرده‌تر از پارسال بود.

وی از تمرینات و رقابت فشرده و سخت تیمش در لیگ برتر امسال اشاره کرد و ادامه داد: ما به دلیل شیوع ویروس کرونا چهار ماه تمرینات فردی داشتیم و وقتی تمرینات تیمی را آغاز کردیم من آسیب دیدگی داشتم و خیلی خوب و صددرصد خودم نبودم. شرایط امسال باعث شد شرایط لیگ اینگونه باشد و امیدوارم با قهرمانی تمام شود چون یک سال پرفشار را شت سرگذاشتیم و فقط خودمان می‌دانیم که چقدر سختی کشیدیم.

کمالی، داوری مسابقه را خوب ارزیابی کرد و گفت: داوری خوب بود، اما نیمه اول چند باری مرا زدند که داور خطا نگرفت. به هر حال همانگونه که ما اشتباه می‌کنیم داروان هم اشتباه می‌کنند با این حال اشتباه تاثیرگذاری نداشتند.

وی که هدفش لژیونر شدن است، اظهار داشت: اولین هدفم تیم ملی است و امیدوارم در تیم ملی آنقدر خوب باشم که بتوانم به مسابقات آسیایی اعزام شوم. درباره لیگ هم اولین اولویتم لژیونر شدن است و اگر ایران باشم باید ببینیم چه تیمی پیشنهاد می‌دهد.

بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان همچنین درباره ماندن در تیمش گفت: مس رفسنجان شاید بهترین تیمی بود که تا الان در آن بازی کردم. این تیم به تمام قول‌هایی که داده بود، عمل کرد، اما آدم از فردای خودش خبر ندارد و ماندن در مس رفسنجان به شرایط بستگی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.