سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نمی‌داند که آینده حرفه‌ای‌اش در این تیم به چه صورت خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نمی‌داند که آینده حرفه‌ای‌اش در این تیم به چه صورت خواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (جمعه) در سومین و مهم‌ترین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دالوژ واقع در شهر لیسبون پرتغال با نتیجه ۸ بر ۲ مغلوب بایرن مونیخ شد و به شکلی تحقیرآمیز از این رقابت‌ها وداع کرد. بارسا برای اولین بار از سال ۱۹۴۶ در یک بازی هشت گل دریافت کرد.

کیکه ستین پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا گفت: این شکستی فوق‌العاده دردناک بود و ما گل‌های زیادی دریافت کردیم. تیم دستپاچه بود. ما بازی را خوب شروع کردیم، اما سلطه بایرن مونیخ بر جنبه‌های زیادی از بازی به ما فشار زیادی وارد کرد.

وی همچنین درباره آینده حرفه‌ای خود اظهار داشت: در حال حاضر زود است که بخواهم فکر کنم که من در تیم خواهم ماند یا نه، چون تغییرات آینده به من بستگی ندارد. باید در این مورد به خوبی تأمل کنیم و وضعیت موجود و اهمیت این شکست دردناک و تحقیرکننده را در نظر بگیریم.

سرمربی بارسلونا همچنین درباره اظهارات بعد از بازی پیکه که گفته بود تغییرات در بارسا باید شروع شود حتی اگر لازم به رفتن او از این تیم باشد، تأکید کرد: من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. من تنها در حدود شش تا هشت ماه در بارسلونا هستم، ولی وقتی کسی مثل جرارد پیکه این حرف را می‌زند، حرف‌هایش باید درست باشد.

ستین در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که چه خواهد شد. در حال حاضر سرخوردگی عظیمی در تیم وجود دارد و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که درباره آینده نتیجه‌گیری و تصمیم‌گیری کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.