سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید شاگردانش برای مصاف با لیون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده‌اند، هر چند که در این بازی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید شاگردانش برای مصاف با لیون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده‌اند، هر چند که در این بازی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی امشب (شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی مقابل لیون در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: در این بازی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. این یک تک بازی است، اما ما برای آن آماده‌ایم. حضور در این رقابت‌ها سخت است و فشار مضاعفی دارد، اما این وضعیت برای همه تیم‌هاست. ما هم برای این بازی آماده‌ایم.

منچسترسیتی هفته گذشته در بازی برگشت خود مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا این تیم را شکست داد و کهکشانی‌ها را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد. از این به بعد اما بازی‌های این تیم به صورت تک حذفی خواهد بود.

گواردیولا در این باره هم گفت: داستان لیگ قهرمانان متفاوت است. زمانی که شما بازی رفت را انجام می‌دهید چشم‌تان به بازی برگشت است، اما الان دیگر بازی برگشتی در کار نیست. با این حال نمی‌توان وضعیت فعلی لیگ قهرمانان را با جام حذفی یا اتحادیه مقایسه کرد، چون ما به آن رقابت‌ها عادت داریم و رویکردمان برای لیگ قهرمانان کاملاً متفاوت است.

سیتی در مرحله گروهی فصل گذشته دو بار با لیون مصاف داشت و در هیچ یک از آنها موفق به کسب پیروزی نشدند. گواردیولا در این باره گفت: لیون تیمی سرسخت با کلی بازیکن خوب است. ما اما باید روی تیم خودمان تمرکز کنیم، آماده باشیم و تا آخرین دقیقه برای کسب پیروزی بجنگیم.

بازی سیتی و لیون می‌ تواند به آخرین بازی داوید سیلوا هافبک اسپانیایی منچسترسیتی تبدیل شود، کسی که بعد از ۱۰ سال حضور در این تیم در پایان فصل از گواردیولا و شاگردانش جدا می‌شود.

سرمربی سیتی در این مورد هم خاطر نشان کرد: سیلوا کاملاً برای این بازی آماده است. شیوه‌ای که او برای این بازی تمرین کرد، استثنایی بود. متأسفم که او بدون حضور تماشاگران آخرین بازی‌اش را در ورزشگاه اتحاد انجام داد، اما او بازخواهد گشت. زمانی که هواداران برگردند او هم یک خداحافظی که در شأنش باشد را تجربه خواهد کرد.

تیم‌های منچسترسیتی و لیون از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم می‌روند و برنده بازی آنها حریف فاتح بازی بایرن مونیخ و بارسلونا خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.