سرمربی پارس جنوبی جم گفت: تمام توجه‌مان به تیم خودمان است اما گوشه چشمی به نتایج دیگر تیم ها داریم و امیدوارم مثل همیشه فوتبال ایران ثابت کند که پاک است و بدون هیچ دغدغه‌ای در زمین بازی نتایجشان را به دست بیاورند.

به گزارش ایسنا، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: همانطور که همه می دانند تمام داشته هایمان همین است و در بازی فردا (شنبه) مقابل فولاد محمد نوری، محمود شفیعی و بابک حاتمی را در اختیار نداریم اما نا امید هم نیستیم و با بچه ها صحبت کردیم که تلاش کنند تا در مجموع دو بازی پایانی سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر را حفظ کنیم. اعتقادمان این است که تیممان توانایی ماندن در لیگ را دارد. امیدوارم بتوانیم در بازی فردا نمایش خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اعضای تیم تزریق مالی شده اند یا خیر؟ گفت: بله. جا دارد از کسانی که کمک کردند تا ۱۰ درصد از مبلغ قرار داد بازیکنان پرداخت شود، تشکر کنم. هر چند که باید اول هفته پرداخت می شد اما خداراشکر که این اتفاق قبل از بازی با فولاد انجام شد. امروز هم مسئولان شهری از فرماندار و امام جمعه تا مسئولان هیات فوتبال به تمرین تیم آمدند و جا دارد از حضورشان تشکر کنم. امیدوارم حضورشان دست پر باشد چرا که این بازیکنان بالای ۱۵ ماه تمرین و با تمام مشکلات تلاش کردند.

سرمربی پارس جنوبی جم با بیان این که به مسئولان این قول را داده که بازیکنانش با تمام وجود تلاش می‌کنند، عنوان کرد: اما امیدواریم هر چه سریع تر باقی مانده مطالبات آن ها پرداخت شود و اقدام خوبی صورت بگیرد.

او درخصوص دیدار با فولاد گفت: شناخت خوبی نسبت به فولاد دارم و حدود ۵۰ درصد از بازیکنانی که در فولاد حضور دارند در سال های گذشته خودم به آن باشگاه جذب کردم. همانقدر که این بازی برای ما مهم است، برای آن ها هم مهم است چرا که آن ها هم برای سهمیه می آیند. امیدوارم که بازی خوبی انجام شود و با تمام احترامی که برای فولاد قائل هستم، فردا نتیجه لازم را کسب کنیم.

پورموسوی با بیان این که با این که "در رده پانزدهم هستیم اما سرنوشتمان دست خودمان است،" بیان کرد: شاید ادامه لیگ برای بعضی تیم های جدول چندان مهم نیست اما برای ما بسیار مهم است. تمام توجه‌مان به تیم خودمان است اما گوشه چشمی به نتایج دیگر تیم ها نگاه می کنیم و امیدوارم مثل همیشه فوتبال ایران ثابت کند که پاک است و بدون هیچ دغدغه ای در زمین بازی نتایجشان را به دست بیاورند.

او در پایان اظهار کرد: هواداران همیشه به من لطف داشتند و در این چند وقتی که در این تیم بودم، بسیار پیگیر مشکلات تیم بودند و ارتباط برقرار کردند چرا که تنها امیدشان این تیم است و امیدوارم دعای خیرشان پشت سر ما باشد. باید این را هم بگویم که ما به بچه ها قول دادیم مشکلات تیم حل شود و امیدوارم آمدن مسئولان دست پر باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.