سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تیمش به بازی روی چمن مصنوعی عادت ندارد اما مثل بقیه تیم‌ها مطابق قانون از آن پیروی می‌کند.

به گزارش ایسنا، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار برابر نساجی اظهار کرد:‌ ما هیچ تفکری به جز کسب امتیاز در این بازی نداریم. جایگاهی که در جدول رده‌بندی داریم این اجازه را به ما نمی‌دهد که فردا جدی نباشیم. از طرف دیگر توانایی لازم فنی را دارد تا بتواند نتیجه بسیار خوب بگیرد.

او درباره شناختش از نساجی هم توضیح داد:‌ با توجه به آنالیز و کسب اطلاعات، کمابیش این تیم را به خوبی می‌شناسیم. نساجی تیمی است که مهاجمان خوبی دارد و قدرتی و جنگنده بازی می‌کند و پاس‌های بلند مستقیم زیاد استفاده می‌کند. البته ضعف‌هایی هم دارند که تلاش می‌کنیم که به نحو احسن از آن‌ها استفاده کنیم.

بوناچیچ درباره برد هفته قبل برابر پرسپولیس هم بیان کرد: بازیکنان ما متوجه شدند که کیفیت لازم برای برد برابر پرسپولیس را دارند و این را ثابت کردند. بازیکنان نتوانستند از این توانایی از ابتدای لیگ استفاده کنند ولی خوشبختانه در آن بازی رخ داد. اینکه ما پرسپولیس را بردیم نشان می‌دهد که می‌توانستیم در بازی‌های قبلی هم بهتر ظاهر شویم.

او اضافه کرد: برای بازی فردا کاملا آماده و امیدوار هستیم. خیلی امیدوارم که بازیکنانی که قرار است از ابتدا به زمین بروند وظایف‌شان را به نحو احسن انجام دهند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره بازی روی چمن مصنوعی ورزشگاه نساجی هم توضیح داد، گفت:‌ فکر می‌کنم با توجه به اینکه نساجی تنها تیمی است که روی چمن مصنوعی بازی می‌کند، از قبل یک نوع برتری دارد. ما به بازی روی این چمن عادت نداریم و روی چمن طبیعی تمرین و بازی می‌کنیم و خیلی ساده نیست که بعد از این همه بازی روی چمن طبیعی روی چمن مصنوعی بازی کنیم. به هر حال این قانونی است که گذاشته شده و ما هم مثل بقیه تیم‌ها باید بازی را انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.