مربی پیکان می‌گوید تیمشان در رقابت‌های لیگ برتر می‌ماند.

به گزارش ایسنا، احمد کعبیان‌پور مربی پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست ونهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی مقابل استقلال بسیار برای ما مهم است. استقلال دوست دارد که سهمیه بگیرد و ما هم می‌خواهیم از منطقه سقوط فاصله بگیریم و تمام تلاش خود را کنیم تا در این بازی نتیجه لازم را به دست آوریم.

او ادامه داد: در بازی رفت آقای ویسی سرمربی پیکان نبود و شرایط آن بازی باعث شد که در استادیوم آزادی بازی کنیم. کاش این بازی در شهرقدس برگزار می‌شد که حالت عادلانه برقرار شود اما این تصمیم سازمان لیگ است و ما به آن احترام می‌گذاریم.

مربی پیکان افزود: پیکان به دنبال پیروزی و کامل کردن کارش است و استقلال هم جزو مدعیان است. آقای ویسی سر صحبتی که با داور داشتند یک جلسه محروم شدند و با رای و کمیته انضباطی این محرومیت به دو جلسه رسید.

او در پایان گفت: ما بازیکن مصدوم نداریم و همه هستند و احساس مسئولیت می‌کنند. تیم ما در لیگ برتر می‌ماند چون بازیکنان احساس مسئولیت دارند و با احترام به تیم مقابل می‌خواهیم استقلال را شکست دهیم. باید به تیم‌های پایین جدولی احترام گذاشته شود چون این تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند و امیدوارم این مساله رعایت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.