سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برنده دیدار استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به عنوان قهرمانی این جام می‌رسد، گفت: در چند هفته اخیر داوری‌ها به نفع استقلال بود.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور که منجر به برگزاری دربی پایتخت بین تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس شد اظهار داشت: به نظرم بازی خیلی خوبی را در این دربی شاهد خواهیم بود چون دیدار جام حذفی است و یک تیم باید برنده شود. به همین خاطر هر دو تیم با تمام توان وارد زمین می‌شوند تا برنده شده و به جام نزدیک شوند.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: قطعاً برنده این بازی به قهرمانی حذفی می‌رسد. هر دو تیم شانس رسیدن به فینال را دارند اما باز هم شانس پرسپولیس را بیشتر از استقلال می دانم. این تیم با وجود قهرمانی در لیگ برتر همچنان می‌تواند جام بگیرد و هوادارانش را در دوران سخت شیوع بیماری کرونا خوشحال کند.

پیشکسوت پرسپولیس راجع به صحبت‌های افشین پیروانی راجع به اتفاقات چند هفته اخیر داوری که به سود استقلال تهران بوده است و امیدوار است در بازی با پرسپولیس رقم نخورد، تاکید کرد: پیروانی به درستی گفت که در چند هفته اخیر، داوری‌ها به نفع استقلال است و نیاز بود این حرف را در همین برهه زمانی بزند!

وی در واکنش به اظهارات سعید رمضانی سرپرست استقلال مبنی بر اینکه این تیم در حال حاضر بهترین تیم فوتبال ایران گفت: برای سعید رمضانی احترام بسیار ویژه ای قائلم. هواداران استقلال هم برایم ارزشمند هستند. این تیم از لحاظ فنی هم شرایط به مراتب بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است اما من فکر می‌کنم همچنان بهترین تیم، تیمی است که جام قهرمانی در لیگ برتر را بالای سر برده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )