پیشکسوت فوتبال اصفهان و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که انتخاب محرم نویدکیا به‌عنوان سرمربی جدید سپاهان یک انتخاب پسر ریسک است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که انتخاب محرم نویدکیا به‌عنوان سرمربی جدید سپاهان یک انتخاب پسر ریسک است. رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد ضعیف سپاهان در این فصل که در نهایت با استعفای امیر قلعه‌نویی همراه شد، گفت: سپاهان یکی از حرفه‌ای‌ترین باشگاه های ایران است که حتی پرواز اختصاصی دارد، در بهترین هتل‌ها مستقر می‌شود، در بالاترین سطح هزینه می‌کند و هیچ وقت هم ندیدم که بازیکنان این تیم از لحاظ مالی با مشکل مجواه شوند. تیمی که اینقدر هزینه می‌کند، طبیعتا مسئولان باشگاه هم انتظار دارند که قهرمان شود اما این اتفاق در دو فصل اخیر خصوصا فصل جاری رخ نداد.

وی ادامه داد: سپاهان هواداران زیادی دارد، آنها و همچنین مسئولان باشگاه این انتظار را داشتند که تیم قهرمان شود یا به سختی قهرمانی را از دست بدهد اما سپاهان از مدت‌ها قبل در نتیجه‌گیری با مشکل مواجه شد و این تیم بعد از لغو بازی با پرسپولیس و اعلام حکم کمیته انضباطی، دیگر نتوانست انگیزه و شادابی گذشته را داشته باشد. سپاهان در سه بازی گذشته هم شکست خورد و در این راه اشتباهات داوری و بدشانسی هم این تیم را همراهی کرد.

کربکندی در ارتباط با اعتراض هواداران سپاهان و منتشر شدن فیلمی که آنها علیه قلعه‌نویی در محل تمرین این تیم شعار دادند، گفت: در فوتبال ایران هواداران حوصله ندارند، هواداران سپاهان هم تا یک جایی به‌خوبی از تیم حمایت کردند ولی هواداران فوتبال در ایران تا یک جایی پای یک فرد می‌ایستند.

بازیکن پیشین سپاهان در خصوص اینکه گفته می‌شود مسئولان این باشگاه قصد انتخاب محرم نویدکیا را دارند، خاطرنشان کرد: نویدکیا در سپاهان یک بازیکن بزرگ و محبوب بود که به بازیکنان و تیم احاطه داشت اما محرم در صورت داشتن پیشنهاد از سپاهان، باید همه جوانب را به صورت دقیق مورد بررسی قرار بدهد. اگر نویدکیا قرار است به سپاهان برود باید در زمینه جذب بازیکن و همچنین انتخاب دستیاران دقت عمل بالایی داشته باشد. او هوش بالایی دارد و باید در این زمینه‌ها بهترین تصمیم را بگیرد. نویدکیا باید دستیارانی داشته باشید که در جوانی و بی تجربگی به او کمک کنند.

کربکندی تصریح کرد: کاپیتان بودن و تجربیاتی که نویدکیا در سال‌های بازیگری‌اش به دست آورده می‌تواند تاثیرگذار باشد ولی دوران مربیگری با بازیگری متفاوت است. در واقع انتخاب محرم یک انتخاب پُر ریسک است، نویدکیا اگر قرار است به سپاهان بیاید باید همه چیز را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.