پیروز قربانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال در بازی با سپاهان تاکتیکی بازی را برد و فرهاد مجیدی هوشمندانه عمل کرد.

پیروز قربانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال در بازی با سپاهان تاکتیکی بازی را برد و فرهاد مجیدی هوشمندانه عمل کرد. پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: شاید بازی خیلی تماشاگر پسند نبوده باشد، اما استقلال بازی را تاکتیکی برد. فرهاد مجیدی در ارنج ابتدایی تیمش باهوش عمل کرد و با گذاشتن ۴ مدافع، کناره‌های سپاهان را بست. در نیمه دوم نیز، با تغییر سیستم باعث شد تا سپاهان نتواند کاری کند.

وی افزود: اگر سانتری روی دروازه استقلال انجام شد، مدافعان استقلال سازمان یافته عمل کردند و سیدحسین حسینی نیز همه توپ‌ها را جمع کرده و روز خوبی سپری کرد. استقلال به راحتی در ضد حملات وارد هجده قدم نمی‌شد و می‌توانست در سه، چهار مورد به گل برسد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره اظهارات سعید الهویی مربی تیم سپاهان که به نقش پنالتی‌ها در تیم استقلال اشاره کرده بود، گفت: متأسفانه این حرف‌ها برای صفحات مجازی است که به همدیگر می‌پرند. یکی از نکات مثبت استقلال این بود که فرهاد مجیدی اجازه نداد نه خودش و نه بازیکنان وارد این مسائل نشوند. پیش از این، صحبت‌هایی از سوی استقلالی‌ها درباره پرسپولیس می‌شد، حالا نوبت استقلال است. حرف‌هایی که می‌زنند به درد صفحات مجازی می‌خورد.

قربانی در رابطه با قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و احتمال برخورد استقلال و پرسپولیس در این مرحله تصریح کرد: شرایط جام حذفی با لیگ فرق می‌کند. استقلال با وجود اینکه سه، چهار بازیکن خودش را در دیدار با سپاهان نداشت اما تاکتیکی بازی کرد. این موضوع را دور از تعصب می‌گویم. استقلال هم در دفاع خوب بود و هم از فرصت‌هایش استفاده کرد. شاید برخی‌ها از این حرف من ناراحت شوند اما فوتبالی که بدون تماشاگر می‌بینیم، سطح آن از نظر فنی بالاتر از فوتبالی است که با حضور تماشاگران در استادیوم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار استقلال و پرسپولیس با توجه به اینکه تماشاگران نیستند، حساسیت‌ها کاذب وجود ندارد. حرف من خوب نیست اما واقعیت است. باید یاد بگیریم فرهنگ جدیدی به تماشاگران وارد شود تا فوتبال از شرایط اصلی‌اش خارج نشود. این فرهنگ دیدن بازی را باید مثل فوتبال روز دنیا داشته باشیم. در بازی‌های بدون تماشاگر، دیگر لازم نیست صدای تلویزیون را کم کنید. دیگر فشار کاذبی روی کادر فنی و بازیکنان نیست و همه به کارشان می‌رسند. لذتی که فوتبال با تماشاگر دارد، چیز دیگری است، اما باید فرهنگ ما عوض شود. امیدوارم پس از پایان کرونا، تماشاگران با آمدن‌شان باعث زیبایی بازی و عملکرد بازیکنان شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.