باشگاه اتلتیکومادرید اسامی دو فردی که در تست‌های کرونا از اعضای این تیم مبتلا تشخیص داده شدند، اعلام کرد.

باشگاه اتلتیکومادرید اسامی دو فردی که در تست‌های کرونا از اعضای این تیم مبتلا تشخیص داده شدند، اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در میان تمامی نفراتی که قرار بود برای شرکت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راهی شهر لیسبون پرتغال شوند، تنها نتیجه تست آنخل کورئا و شیمه ورسالیکو مثبت شده است و به این ترتیب این دو بازیکن در خانه‌های‌شان قرنطینه خواهند شد و نخواهند توانست روخی بلانکو را همراهی کنند.

اتلتیکومادرید روز پنجشنبه باید به مصاف لایپزیگ آلمان برود و طبق پروتکل‌های بهداشتی یوفا تمام نفراتی که همراه با این تیم قرار بود به پرتغال سفر کنند باید تست کرونا می‌دادند. روز گذشته در دور نخست تست‌گیری تست دو نفر مثبت شد اما هویت آنها فاش نشد. سپس گفته شد که این دو نفر جزو بازیکنان تیم هستند و اکنون باشگاه این موضوع را تأیید کرده است. برای اطمینان از اینکه تماس با دو فرد مبتلا دیگر اعضای تیم را آلوده نکرده باشد، امروز یک دور دیگر از نفرات تیم تست کرونا گرفته شد، اما هیچ یک از آنها مبتلا نبودند.

طبق پروتکل یوفا مادامی که یک تیم برای انجام بازی‌اش ۱۳ بازیکن آماده داشته باشد، بازی می‌بایست برگزار شود و باشگاه اتلتیکومادرید هم روز دوشنبه اعلام کرد که با ۲۱ نفر از اعضای تیم اصلی در کنار چهار تن از اعضای تیم آکادمی باشگاه، الکس دوس‌سانتوس، مانو سانچس، ریکلمه و تونی مویا راهی لیسبون می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.