سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: اولین رویداد پیش روی ما جام بین قاره‌ای است که برگزاری آن هنوز مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، عباس هاشم‌پور در ابتدا گفت: پس از رویدادهای مهمی که در مهر و آبان سال گذشته داشتیم و برای نخستین بار توانستیم در اولین دوره بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی سوم جهان و در جام بین قاره‌ای هم قهرمان شویم، دو اردو را در دی و بهمن برگزار کردیم. سایر برنامه هایمان را هم به کمیته فوتبال ساحلی تحویل دادم اما شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان در این مدت به صورت آنلاین تمرینات را دنبال کردند و به اتفاق همکارانم آنها را زیر نظر داشتیم، اما کار گروهی کیفیت دیگری دارد و می‌دانیم که خلا آن پر نمی‎شود. بدون شک ویروس کرونا مشکلاتی را پیش آورد و همه رشته‌ها را از سطح ایده آل خود دور کرد، اما از طرفی بازیکنان ما تفکر حرفه‌ای دارند و تا جایی که می‌توانستند از میزان افت خودشان جلوگیری کردند.

هاشم‌پور با اشاره به شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، تصریح کرد: با صدور مجوز فعالیت لیگ فوتبال ساحلی، مجددا فرصتی برای دیدن بازیکنان در شرایط مسابقه ایجاد شده که از این بابت خوشحالیم. بازی‌های لیگ برتر در فصل جاری به صورت مجتمع برگزار خواهد شد و به زودی آغاز می‌شود. خودم بازی‌های لیگ به میزبانی شهر ساری را از نزدیک دنبال خواهم کرد و مربی تیم هم عازم بندرانزلی خواهد شد. بازیکنان را در این مسابقات از نزدیک رصد می‌کنیم تا بازیکنان جوان و شایسته را به اردوی آتی تیم ملی دعوت کنیم و در کنار باتجربه ها به تمرین بپردازند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره مسابقات پیش روی این تیم گفت: مسابقات ورزش‌های ساحلی آسیا را در تقویم داشتیم که برگزاری آن لغو شد. اولین رویداد پیش روی ما جام بین قاره‌ای به میزبانی امارات است که تا این لحظه اطلاعی از برگزاری آن نداریم و این احتمال را دادیم که به دلیل ویروس کرونا، مسابقات لغو یا به زمان دیگری موکول شود. دیگر رویداد امسال نیز مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی است که طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات قهرمانی آسیا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه تیم‌ها برای کسب سهمیه جام جهانی تلاش خواهند کرد. بنابراین باید بیشتر کار کنیم، به خصوص که در دوره قبلی، شرایط برخلاف خواسته ما پیش رفت و برای این دوره باید به فکر جبران باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.