دو عضو باشگاه اتلتیکومادرید که نتیجه تست کرونای آنها پیش از سفر به پرتغال برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا مثبت اعلام شد، جزو بازیکنان این تیم هستند.

دو عضو باشگاه اتلتیکومادرید که نتیجه تست کرونای آنها پیش از سفر به پرتغال برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا مثبت اعلام شد، جزو بازیکنان این تیم هستند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، پس از اعلام ابتلای دو تن از اعضای تیم اتلتیکومادرید در تست‌گیری قبل از سفر آنها به پرتغال برای مصاف با لایپزیگ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اکنون جزئیات بیشتری درباره این موضوع مشخص شده است.

شب گذشته (یکشنبه) اعلام شد که مطابق دستورالعمل اتحادیه فوتبال اروپا، از تمامی نفراتی که قرار است با اتلتیکومادرید به پرتغال سفر کنند، تست کرونا گرفته شده و دو فردی که تست‌شان مثبت شده از تیم جدا و به خانه‌های‌شان برگردانده شده‌اند تا قرنطینه شوند. باشگاه هنوز نام و هویت این افراد را فاش نکرده است اما طبق ادعای نشریه آ اس این دو نفر جزو بازیکنان تیم هستند.

از این رو در رختکن اتلتیکومادرید تصور می‌شود که به دلیل تماس این افراد با سایر نفرات تیم، امکان بالا رفتن تعداد مبتلایان وجود دارد و قرار است امروز دور جدید تست‌گیری از تمامی اعضای تیم به عمل آید.

به محض مشخص شدن نتیجه تست‌های جدید، باشگاه با یوفا تماس خواهد گرفت تا درباره بازی‌اش با لایپزیگ که قرار است پنجشنبه شب در لیسبون برگزار شود، کسب تکلیف کند.

برنامه اتلتیکومادرید پیش از اعلام ابتلای این دو فرد، برگزاری یک جلسه تمرینی در روز سه‌شنبه در کمپ تمرینی تیم بنفیکا و انجام یک جلسه تمرینی دیگر در ورزشگاه ژوزه آلوالاده خانه تیم اسپورتینگ لیسبون بود، اما با وضعیت پیش آمده همه چیز نامشخص است و حتی امکان به تعویق افتاده بازی نیز وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.