سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان به توانایی شاگردانش برای غلبه بر اینتر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ایمان دارد.

سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان به توانایی شاگردانش برای غلبه بر اینتر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ایمان دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیتر بُس، سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن در نشست خبری پیش از بازی فردا شب شاگردانش مقابل اینتر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا که از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود، به خبرنگاران گفت: ما بازی‌های اخیر اینتر در ایتالیا و اروپا را دیده‌ایم و می‌دانیم که این تیم قدرتمند است اما ما هم هرآنچه برای شکست دادن اینتر لازم است را داریم. برای غلبه بر اینتر لازم است یک عملکرد عالی و بدون اشتباه ارائه کنیم چون هر اشتباهی ممکن است بهایی سنگین داشته باشد.

ختافه حریف قبلی اینتر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در دقایق ابتدایی بازی، شاگردان آنتونیو کونته را به شدت تحت فشار گذاشت اما در نهایت این نراتزوری بود که با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

بُس درباره اینکه برنامه او برای نتیجه گرفته در مقابل اینتر چیست، اظهار داشت: درباره تاکتیک‌ها حرف نمی‌زنم چون تنها چیزی که در حال حاضر برای من اهمیت دارد، بازیکنانم هستند. ما می‌خواهیم در این رقابت‌ها خودی نشان دهیم. ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

بایرلورکوزن بدون چارلز آرانگیس که محروم است و نادیم امیری که هنوز در قرنطینه به سر می‌برد مقابل اینتر صف‌آرایی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.