باشگاه رئال‌مادرید دفاع راست خود که به صورت قرضی برای بایرن‌مونیخ بازی می‌کند، برای فصل آینده به اسپانیا برمی‌گرداند.

باشگاه رئال‌مادرید دفاع راست خود که به صورت قرضی برای بایرن‌مونیخ بازی می‌کند، برای فصل آینده به اسپانیا برمی‌گرداند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، باشگاه رئال‌مادرید تحت تأثیر عملکرد آلوارو اودریوسولا دفاع راستی که ماه ژانویه امسال به بایرن‌مونیخ قرض داد قرار گرفته است و برای فصل آینده قصد دارد او را در لیست بازیکنان خود نگه دارد.

اودریوسولا در ابتدای سال ۲۰۲۰ پس از ناکامی در جلب نظر زین‌الدین زیدان سرمربی رئال‌مادرید به بایرن‌مونیخ قرض داده شد و با اینکه در این تیم تنها ۳ بازی در بوندس‌لیگا و مجموعاً ۵ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد، توانسته زیزو را متقاعد کند که او را به رئال‌مادرید برگرداند. اودریوسولای ۲۴ ساله یکشنبه شب پاس گل دوم روبرت لواندوفسکی را در شب پیروزی خانگی ۴ بر یک بایرن مونیخ مقابل چلسی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داد و این در حالی بود که او دقیقه ۷۱ به میدان رفته بود.

اودریوسولا که سال ۲۰۱۸ از تیم سوسیه‌داد به رئال‌مادرید پیوست تا سال ۲۰۲۴ با کهکشانی‌ها قرارداد دارد و با بازگشت به این تیم باید با دنی کارواخال برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.