مربی پیکان می‌گوید این تیم برای خروج از قعر جدول باید صنعت نفت آبادان را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، احمد کعبیان‌پور، دستیار عبدالله ویسی در پیکان در نشست خبری پیش ازدیدار با صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: از وقتی به باشگاه پیکان ورود کردیم، توانستیم درمجموع بازی‌هایی ارائه دهیم که توانایی تیم ارتقاء پیدا کند. تیم به گونه‌ای بسته شده بود که ما در بخش بزرگسالان با محدودیت‌هایی مواجه هستیم و آقای ویسی از بازیکنان امید و جوانان استقاده کردند که موجب شد نتایج خوب و قابل تحسین را به دست بیاوریم.

او با بیان این که کم‌تر کسی برای اولین‌بار در دیدارهای مهم به بازیکنان جوان میدان می‌دهد افزود: امیدوارم تمام مربیان مانند ویسی جرات میدان دادن به بازیکنان جوان را برای پیشرفت فوتبال ایران داشته باشند.

مربی پیکان با اشاره به سیر صعودی تیمش در ۱۰ بازی اخیر، یادآور شد: در پساکرونا ما در بین تیم‌های صدرنشین جدول هستیم.

کعبیان‌پور تاکید کرد: با احترامی که برای صنعت نفت و بهنام سراج قائلم، باید تمام تلاش خودمان را کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم و این تیم را شکست دهیم و با تیم‌های قعرنشین دست و پنجه نرم کنیم.

او درباره غایبان پیکان نیز یادآور شد: سعید واسعی، دنیال ماهینی و نادر محمدی غایبان ما در دیدار با صنعت نفت هستند.

کعبیان‌پور درباره حضور تیمش در قعر جدول گفت: هر چه بازی‌ها را می‌بریم، هم‌چنان در قعر جدول هستیم. در گذشته امتیازات کمی کسب شده و از وقتی ما آمده‌ایم، فقط دو بازی را باخته‌ایم. تلاش می‌کنیم خودمان را بالا ببریم.

مربی پیکان درباره غیبت ویسی مقابل صنعت نفت به علت اخراج در بازی قبل گفت: حضور ویسی در کنار زمین بسیار ارزشمند است اما در نبود او، آقای مکوندی در قامت یک سرمربی در کنار تیم حضور دارد. ویسی به کادرفنی خود اعتقاد دارد و می‌توانیم در نبود او در شرایط خوبی بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.