سرمربی تراکتورسازی گفت: امیدوارم در دیدار فردا سه امتیاز بازی را بگیریم چون چاره‌ای جز گرفتن کسب پیروزی نداریم.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: شرایط به گونه‌ای است که هر دو تیم نیاز به سه امتیاز دارند و هر دو تیم در شرایطی قرار گرفته‌اند که جای هیچ اشتباه و ریسکی را ندارند. فکر می‌کنم دو تیم برای برد بازی خواهند کرد و این به زیبایی‌های فوتبال اضافه می‌کند و یک بازی هجومی را در این بازی خواهیم دید.

او ادامه داد: هر تیمی که تمرکز و بار روانی خوبی داشته باشد، می‌تواند از میدان پیروز خارج شود و شرایط خود را در جدول بهبود می‌بخشد. اکنون در جدول هیچ تیمی شرایطش ساده نیست. مخصوصا تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند و در بین این تیم‌ها شاهین یکی از تیم‌های خوب است. خوشحالم مربی جوان و کاربلدی مثل پاشازاده که دیر به حقش در فوتبال رسیده، سکان‌ هدایت شاهین را به عهده گرفته است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تراکتورسازی با بیان این که می‌خواهیم با کسب سه امتیاز رتبه خودمان را در جدول تثبیت کنیم، گفت: باید تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و از روز اولی هم که شروع کردیم برنامه‌مان این بوده است که سهمیه آسیایی کسب کنیم. از روزی که تیم را تحویل گرفتیم تمام سعی و تلاش‌مان را کردیم و شرایط به گونه‌ای است که تراکتور می‌تواند سهمیه آسیایی را به دست بیاورد.

او اضافه کرد: ما در جام حذفی هم شانس خوبی داریم. امیدوارم در بازی فردا هم بازی خوبی از هر دو تیم ببنیم و ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم چون چاره‌ای جز گرفتن سه امتیاز نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.