مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسونا معتقد است در تقابل با بایرن مونیخ، هیچیک از این دو تیم از پیش‌برنده نیستند.

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسونا معتقد است در تقابل با بایرن مونیخ، هیچیک از این دو تیم از پیش‌برنده نیستند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (شنبه) با نتیجه ۳ بر یک ناپولی را در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست داد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری ۴ بر ۲ راهی دور بعد این رقابت‌ها شد، جایی که باید جمعه شب در ورزشگاه دالوز واقع در شهر لیسبون پرتغال با بایرن مونیخی مصاف کند که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۷ بر یک چلسی را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید.

لوئیس سوارس پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا گفت: در بازی تک‌حذفی هر تیمی شانس پیروزی دارد و از دید من شانس دو تیم ۵۰-۵۰ است. بایرن مونیخ حریف بزرگی است و آنها مدعی کسب جام هستند، درست مانند دیگر تیم‌های راه یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی اما این بازی تقابل ۱۱ بازیکن در مقابل ۱۱ بازیکن در طول ۹۰ دقیقه خواهد بود. باید بازی‌ها برگزار شود تا ببینیم کدام تیم برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی کارهای بهتری می‌کند.

وی افزود: برتری مقابل ناپولی چیزی بود که به دنبالش بودیم. پس ازپایان مسابقات لالیگا، ما در دو هفته پیش خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم و می‌دانستیم که ناپولی چه حریف سرسختی است، تیمی در بازی رفت کار را برای ما سخت کرد. مهم صعود به مرحله بعد بود و از حالا باید به بازی با بایرن مونیخ، حریف بعدی‌مان فکر کنیم.

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا که گل سوم آبی‌واناری‌ها را در دقیقه ۱+۴۵ وارد دروازه ناپولی کرد، تصریح کرد: ناپولی تیمی است که در سری A موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کرده بود و می‌دانستیم که در این بازی هم آنها به دنبال این کار خواهند بود. در ابتدای بازی ترسی در وجود ما بود اما موفق شدیم گل اول را به ثمر برسانیم. یک گل از جانب ناپولی هم می‌توانست اوضاع را پیچیده کند اما به نظرم ما موفق شدیم به خوبی بازی را مدیریت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.