فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا رکورد شخصی خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را بهبود بخشید.

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا رکورد شخصی خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را بهبود بخشید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (شنبه) در حالی موفق شد در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی را در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه ۳ بر یک از پیش‌رو بردارد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیحه ۴ بر ۲ راهی مرحله بعد این رقابت‌ها شود که لیونل مسی هم رکورد شخصی خود در این رقابت‌ها را بهبود بخشید.

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا با گلی که در دقیقه ۲۳ این بازی مقابل ناپولی به ثمر رساند، حالا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به سی‌وپنج تیم مختلف گل زده است که این یک رکورد در این رقابت‌ها به حساب می‌آید. در لیگ قهرمانان تیم‌هایی از آلمان، اسپانیا، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، پرتغال، بلاروس، قبرس، دانمارک و اوکراین در طول سال‌های اخیر قربانی مسی ۳۳ ساله شده‌اند.

تنها پنج تیم روبین کازان، اتلتیکومادرید، بنفیکا، اودینزه و اینتر موفق شده‌اند در رقابت‌های لیگ قهرمانان دروازه خود را مقابل مسی بسته نگه دارند. قربانی شماره‌ یک لیونل مسی در تاریخ این رقابت‌ها هم آرسنال با ۹ گل‌زده در ۶ بازی بوده است و پس از آن میلان و سلتیک است که دروازه هر یک از آنها را ۸ بار گشوده است.

کریستیانو رونالدو و رائول گونسالس نیز در لیگ قهرمانان موفق شده‌اند ۳۳ تیم مختلف را قربانی کنند، این در حالی است که پشت‌ سر آنها کریم بنزما و زلاتان ابراهیموویچ با گلزنی مقابل ۲۹ تیم مختلف قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.