رئیس باشگاه یوونتوس پس از ناکامی این تیم در صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد که رونالدو از بانوی پیر جدا نمی‌شود.

رئیس باشگاه یوونتوس پس از ناکامی این تیم در صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد که رونالدو از بانوی پیر جدا نمی‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس پس از بازی شب گذشته این تیم مقابل لیون که با وجود پیروزی ۲ بر یک میزبان ایتالیایی، حذف آن را به خاطر گل زده کمتر در خانه حریف در پی داشت، راجع به آینده کریستیانو رونالدو شفاف‌سازی کرد.

این دومین فصل حضور رونالدوی ۳۵ ساله در یوونتوس است که همچون فصل گذشته با حذفی زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا، برای او پایان رسید. با وجود دو گلی که او در تورین به لیون زد، باخت یک بر صفر بازی رفت، مانع از صعود بیانکونری به مرحله یک چهارم نهایی شد. پیش از این بازی شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی رونالدو از یوونتوس و گفته می‌شد در صورت ناکامی دوباره این تیم او در پایان فصل به تیمی دیگر خواهد رفت.

آنیلی در این باره به شبکه اسکای اسپورت گفت: رونالدو در کنار ما می‌ماند. من مطمئنم که او فصل آینده هم برای یوونتوس بازی می‌کند. او ستون این تیم است. من کاملاً مطمئنم که او می‌داند. آن گزارشی هم که فرانس فوتبال درباره تمایل رونالدو به بازی در پاری‌سن‌ژرمن منتشر کرده بود، برگرفته از یک مصاحبه بود که چندین ماه پیش منتشر شد و درست قبل از مصاف ما با یک تیم فرانسوی منتشر شد که این یک حقه رسانه‌ای قدیمی است.

رونالدو یکشنبه هفته پیش هم با انتشار یک پست از ماندنی بودنش در یوونتوس خبر داده بود و اعلام کرد که می‌خواهد سومین اسکودتوی متوالی‌اش را با بیانکونری کسب کند.

آنیلی درباره آینده مائوریتزیو ساری و احتمال اخراج او پس از حذف زودهنگام تیمش از لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد: حذف از لیگ قهرمانان مسلماً برای ما، بازیکنان و هواداران‌مان مأیوس کننده است. همانطور که در سال‌های اخیر چند بار گفتم، لیگ قهرمانان برای ما یک رؤیا بود و حالا باید به یک هدف تبدیل شود. اینطوری حذف شدن، واقعاً ناامید کننده خواهد بود. ما در چند روز آینده وقت خواهیم گذاشت تا همه چیز را بررسی کنیم و ببینیم که فصل آینده را چگونه باید آغاز کنیم. یوونتوس علاوه بر رقابت‌های داخلی، افتخارات اروپایی هم می‌خواهد. ما بهترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان را داریم و در این بازی هم دوباره این موضوع ثابت شد. پس باید یک بار دیگر با اشتیاقی مضاعف تلاش‌مان را انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.