سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: دلیل استعفای چند هفته پیش من این بود که دست مسئولان باشگاه را باز بگذارم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: دلیل استعفای چند هفته پیش من این بود که دست مسئولان باشگاه را باز بگذارم. مجید جلالی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت فعلی تیمش و اینکه آیا کسب ۷ امتیاز از ۳ بازی اخیر، ماندن آنها را در لیگ برتر قطعی کرده است گفت: شرایط تیم ما نسبت به گذشته بهتر است و در حال حاضر بازیکنان با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند تا در دو بازی پایانی لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیریم. طبیعتا نسبت به چند هفته پیش وضعیت خوبی در جدول داریم ولی باید در دو بازی بعدی هم خوب امتیاز بگیریم.

وی که چند هفته پیش از سمت خود استعفا داد، در این خصوص عنوان کرد:‌ من این تصمیم را گرفتم تا دست اعضای هیئت مدیره و مسئولان باشگاه را باز بگذارم. من حتی دو روز هم در تمرینات حاضر نشدم اما در نهایت رئیس هیئت مدیره باشگاه با من تماس گرفت و اعلام کرد که با استعفایم مخالفت شده است. من هم در نهایت به تمرینات برگشتم و بیشتر از گذشته انگیزه داشتم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه شرایط بهتر شد و امتیازهای خوبی گرفتیم.

جلالی در خصوص اینکه آیا قرار است همکاری‌اش با گل‌گهر در فصل بعد هم ادامه داشته باشد، تصریح کرد: از حالا نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد. تلاش و تمرکز ما روی این است که که ماراتن امسال را با کسب نتایج خوب در دو بازی پایانی به اتمام برسانیم.

سرمربی گل‌گهر در خصوص بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: همه بازی‌های لیگ برتر سختی‌های خاص خودش را دارد. نفت مسجدسلیمان هم تیم خوبی است ولی تلاش می‌کنیم تا نتیجه دلخواه‌مان را به دست بیاوریم.

جلالی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص شرایط تیم ملی و اینکه یا ایران می‌توان با شرایط سختی که در گروهش دارد به جام جهانی صعود کند، خاطرنشان کرد: ما تیمی خوب و بازیکنانی با کیفیت داریم. با اینکه کار کمی سخت شده ولی اگر این تیم خوب مدیریت شود با اطمینان می‌توانیم که می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. بچه‌های ما این ظرفیت را دارند که به این موفقیت دست پیدا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.