پرویز مظلومی سرمربی تیم جوانان کشورمان پس از برتری تیمش مقابل تیم میلاد مهر در دیداری دوستانه اعلام کرد به شناخت لازم از تیم خود دست پیدا کرده است.

پرویز مظلومی سرمربی تیم جوانان کشورمان پس از برتری تیمش مقابل تیم میلاد مهر در دیداری دوستانه اعلام کرد به شناخت لازم از تیم خود دست پیدا کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، پرویز مظلومى سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پس از پیروزى پرگل این تیم مقابل میلاد مهر تهران با نتیجه ۴ بر یک اظهار داشت: بازى خوبی انجام شد و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. به‌هرحال بچه‌هاى ما مدت‌ها از فوتبال دور بودند و در این اردو تمرینات سنگینى داشتند، اما با توجه به فشار تمرینات صبح و بعدازظهر انتظار زیادى نداشتیم.

وی افزود: پیروزى پرگل مقابل یک تیم بزرگسال نتیجه خوبى است و نشان می‌دهد بچه‌هاى ما شایستگی و کیفیت خوبى دارند. فکر می‌کنم به خواسته‌اى که داشتیم براى پیدا کردن شناخت لازم از تیم دست یافتیم. در بازى‌هاى بعدى می‌توانیم براى اجراى برنامه‌هاى تاکتیکی موردنظرمان تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان اضافه کرد: اردوى بعدى ما از ۲۲ مرداد آغاز می‌شود، اما هیچ بازیکنی از تیم ما خط نمی‌خورد البته نفرات دیگرى را هم اضافه می‌کنیم، اما سعی می‌کنیم همه بازیکنان را آماده نگه داریم. در اردوى سوم که شهریور ماه برگزار می‌شود، در واقع فهرست نهایی شکل می‌گیرد و دیگر امکان اضافه شدن بازیکن جدید وجود نخواهد داشت. در سومین اردو به دلیل زمان کمی که داریم برنامه‌هاى نهایى و تاکتیکى براى حضور در مسابقات را اجرا می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.