سرمربی تیم فوتبال پیکان در ضیافتی که با حضور اعضای این تیم و مسئولان باشگاه برگزار شد از عملکرد پیکانی‌ها در فصل جاری، تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ضیافتی که با حضور اعضای این تیم و مسئولان باشگاه برگزار شد از عملکرد پیکانی‌ها در فصل جاری، تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، با هماهنگی قبلی از ظهر امروز (جمعه) تمام اعضای تیم فوتبال پیکان ناهار را در کنار یکدیگر صرف کرده و در ضیافتی دوستانه در فضایی بسیار گرم و صمیمی حضور داشتند.

اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، تمامی مربیان، بازیکنان و عوامل تیم پیکان از ساعت ۱۳ در رستورانی بزرگ در منطقه ولنجک تهران گرد هم آمدند تا ساعاتی را در کنار یکدیگر سپری کنند. بعد از صرف ناهار کلیپ گلزنی بازیکنان پیکان در هفته‌های اخیر به نمایش گذاشته شد و همین مسئله گفت‌وگوهای خودمانی و روحیه‌بخش میان اعضای تیم را به دنبال داشت.

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و به آنها گفت: وقتی همه کارشناسان، همه دوستان و همه منتقدان از عملکرد تیم ما تعریف می‌کنند، یعنی اینکه پیکان پتانسیل بالایی دارد و ما الان باید دور هم جمع شده و می‌گفتیم سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و باید نتایج طوری باشد که سهمیه را بگیریم، نه اینکه برای بقا در لیگ تلاش کنیم. در هر صورت هر چه بود گذشت و حالا سرنوشت‌مان دست خودمان است، در واقع همه چیز دست خودمان است، اینکه بخواهیم اعتبار و درآمد مالی خود را دو، سه یا چهار یا چند برابر کنیم یا خدای ناکرده همه چیز برعکس شود.

اسحاق اینالو رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان برای حاضرین صحبت کرد و در بخشی از صحبت‌هایش گفت: اراده و خواست گروه صنعتی ایران خودرو به‌عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه موفقیت تیم پیکان است و ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی و حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد و تلاش مجموعه تیم، پیکان به موفقیت می‌رسد.

محمدرضا طهماسبی سرپرست پیکان نیز در صحبت‌هایش با اشاره به شرایط تیم به بازیکنان گفت: باید بازی بعدی را ببریم تا برای دو مسابقه بعد از آن به چند نفر از بازیکنان که تا به حال فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی‌های خود پیدا نکرده‌اند هم بازی برسد. خوشبختانه پیکان در شرایط خوبی قرار دارد و این اطمینان به وجود آمده بتوانیم امتیازات مورد نظرمان را کسب کنیم.

علی حمودی کاپیتان تیم از حمایت‌های مدیران باشگاه قدردانی کرد و به خواست بازیکنان برای لحظاتی نیز میکروفون به ماهان رحمانی داده شد.

آرمان گرشاسبی خواننده مطرح گروه چارتار و پسر حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه از ساعت ۱۴ به ضیافت پیکانی‌ها پیوست و با استقبال گرم بازیکنان مواجه شد و تعدادی از بازیکنان با این خواننده عکس یادگاری گرفتند.

سیامک رحیم‌پور بازیکن اسبق تیم ملی و مدیر قهرمانی باشگاه پیکان دقایقی کوتاه با بازیکنان صحبت کرد و در خاتمه حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان و بازیکنان و مجموعه باشگاه پیکان برای حاضرین صحبت کرد و از آنها خواست با همین روند خوبی که تیم پیکان در هفته‌های گذشته سپری کرده است در سه مسابقه باقیمانده نیز با ارائه فوتبالی منطقی و زیبا بهترین نتایج را کسب کنند. در پایان صحبت‌های مدیرعامل پیکان بازیکنان برای قدردانی از زحمات او در ماه‌های گذشته به افتخارش دست زدند.

حمید بزرگی یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره باشگاه پیکان که در این ضیافت حضور داشت برای این تیم در هفته‌های آینده آرزوی موفقیت کرد. علی الله‌کرم، از مربیان سازنده باشگاه پیکان و مدیر منابع انسانی، مهدی نفر مدیر روابط عمومی باشگاه، رضا ریهقی، رئیس ورزش قهرمانی باشگاه پیکان و... از حاضران در ضیافت صمیمانه امروز بودند. در پایان همه پیکانی‌ها در کنار کیک بزرگی که تهیه شده و روی آن نوشته شده بود «ما می‌توانیم» عکسی به یادگار گرفتند. لازم به ذکر است تمامی شرکت کنندگان در این مراسم قبلاً تست‌های مرتبط به بیماری کرونا داده و از سلامتی تمامی‌شان اطمینان حاصل شده و رستوران میزبان مراسم نیز با دقت کامل از قبل ضدعفونی شده بود تا جای هیچ شک و شبهه‌ای برای مجموعه پیکان باقی نماند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )