باشگاه ذوب آهن اعلام کرد در بازی تیم فوتبال این باشگاه برابر پرسپولیس، بازیکنان ذوب آهن برای تیم قهرمان تونل افتخار نمی زنند.

به گزارش ایسنا، در بعضی از لیگ های فوتبال رسم است که برای تیم قهرمان در اولین مسابقه بعد از مسجل شدن قهرمانی تونل افتخار می زنند. به صورت که بازیکنان حریف پیش از شروع مسابقه در دو ردیف می ایستند و وقتی بازیکنان تیم قهرمان از میان آن ها عبور می کنند به افتخارشان دست می زنند.

امروز (پنجشنبه) باشگاه ذوب آهن اعلام کرد که در روز بازی با پرسپولیس، به افتخار قهرمانی این تیم قصد دارند برای بازیکنان قهرمان تونل افتخار بزنند. موضوعی که سر و صدای زیادی در بین هواداران فوتبال در اصفهان به خصوص طرفداران سپاهان ایجاد کرد و آن ها در فضای مجازی به شدت علیه مسئولان ذوب آهن موضع گرفتند و حتی این اقدام سبزپوشان را نوعی خیانت تلقی کردند.

به همین دلیل باشگاه ذوب آهن اعلام کرده است که از ایجاد تونل افتخار برای بازیکنان پرسپولیس منصرف شده است. روابط عمومی این باشگاه در پیامی اعلام کرد:

"ضمن عرض تبریک به مناسبت چهارمین قهرمانی متوالی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و با عرض پوزش از کادر فنی، بازیکنان و هواداران پرشور باشگاه پرسپولیس، به دلیل احترام به عواطف و احساسات مردم فوتبال دوست، خوب و فهیم اصفهانی و جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه و تنش از برپایی نمادین تونل افتخار در بازی فردا معذوریم.

روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگ ورزشی ذوب آهن اصفهان"

مسابقه تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن فردا (جمعه) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. پرسپولیسی ها بعد از پایان این مسابقه جام قهرمانی این فصل را بالای سر می برند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )