قرارداد مهاجم شیلیایی تیم فوتبال اینتر با این باشگاه قطعی شد.

قرارداد مهاجم شیلیایی تیم فوتبال اینتر با این باشگاه قطعی شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر بعدازظهر امروز (پنجشنبه) به طور رسمی از قطعی شدن قرارداد الکسیس سانچس با این باشگاه خبر داد. این مهاجم شیلیایی که قراردادش با منچستریونایتد را با توافقی دوجانبه فسخ کرد، به‌عنوان بازیکن آزاد و با امضای قراردادی سه ساله خود را تا سال ۲۰۲۳ به نراتزوری متعهد کرد. گفته می‌شود دستمزد این مهاجم شیلیایی و ۳۱ ساله هفت میلیون یورو در سال خواهد بود.

این فسخ قرارداد سانچس با شیاطین سرخ باعث شد تا منچستریونایتد مبلغ ۶۰ میلیون یورو را در حساب خود ذخیره کند و اینتر هم نیاز به پرداخت رقم ۱۵ میلیون یورویی که برای قطعی کردن قرارداد این مهاجم شیلیایی گزارش شده بود، پیدا نکند.

مهاجم پیشین تیم‌های اودینزه، بارسلونا و آرسنال که تابستان گذشته با قرارداد قرضی یک ساله از منچستریونایتد به اینتر پیوست، در فصل اخیر سری A در ۲۲ بازی، آمار چهار گل زده و ۹ پاس گل را از خود بر جای گذاشت.

سانچس ۳۱ ساله با وجود اینکه برای مدت قابل توجهی به دلیل مصدومیت از ترکیب اینتر به دور بود، اما در نهایت موفق شد نظر کونته و مدیران باشگاه را برای قطعی شدن قراردادش جلب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.