سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید از سقوط نکردن تیمش به دسته پایین‌تر مطمئن است.

به گزارش ایسنا، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما در شرایط جالب و خوبی به این بازی نرسیده‌ایم. مبارزه کردن با قهرمان چند دوره کار ساده‌ای نیست و ما کار سختی داریم. قهرمانی مجدد این تیم را به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما به عنوان تیم ذوب آهن آماده هستیم پا به پای آن‌ها بجنگیم و اگر شد سه امتیاز را در تهران به دست بیاوریم.

او درباره این که گفته می‌شود پرسپولیس با توجه به مسجل شدن قهرمانی‌اش شاید انگیزه‌ای برابر ذوب آهن نداشته باشد هم بیان کرد: این بیش‌تر داستانی برای بچه‌هاست. گل‌محمدی مربی بسیار جدی و حرفه‌ای است، پرسپولیس هم تیمی حرفه‌ای است. من این حرف‌ها را قبول ندارم. حتی اگر با بازیکنان جوان هم بازی کنند شاید این برای ما سخت‌تر از بازی برابر تیم اصلی‌شان باشد. آن‌ها با هر ترکیبی که به زمین بیایند ما آماده مبارزه هستیم و برای پیروز شدن به زمین می‌رویم.

بوناچیچ درباره اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس در پایان این دیدار هم، گفت: ما پیشاپیش به آن‌ها تبریک می‌گوییم چون با شایستگی تمام به این قهرمانی دست پیدا کردند. ما هم باید همه کار کنیم تا با پیروزی جشن کوچکی برای خودمان بگیریم.

سرمربی ذوب آهن درباره این که تیمش در خطر سقوط قرار دارد هم اظهار کرد: بله ما در منطقه خطر قرار داریم ولی کم‌ترین تقصیر بر گردن ماست. هم‌چنین ۶ تا ۷ امتیاز در جیب داشتیم اما با اشتباهات داوری نتوانستیم آن‌ها را به دست بیاوریم. این یک توجیه نیست. اگر همه اتفاقات عادی و داوری هم عادلانه بود شاید می‌توانستیم ۳۰ امتیاز داشته باشیم. الان این اتفاق رخ نداده و در منطقه خطر قرار داریم. این باعث شده تا ما و بازیکنان زیر استرس و فشار کار را ادامه بدهیم. شرایط سخت است ولی ما آماده هستیم و مسوولانه برخورد می‌کنیم و همه کار می‌کنیم تا با پیروزی از این بازی بیرون بیاییم و در سه بازی آخر نتایج مورد نظر را بگیریم.

بوناچیچ در مورد اضافه شدن رحمان رضایی به تیم ذوب آهن هم توضیح داد: با مسوولان باشگاه صحبت شد و من هم قبول کردم. این اتفاق خوبی است که برای ما افتاده است. ما به شخصی نیاز داشتیم که در فوتبال یک برند باشد و فدراسیون او را بشناسد تا در زمینه‌هایی که قرار است به ما کمک شود، مثل اتفاقات شگفت‌آور این چند هفته، وضعیت بهتری داشته باشیم.

او در پایان گفت: ذوب آهن تیم بسیار بزرگ و ریشه‌داری است و جایگاه و لیاقتش با همه این مشکلات، حضور در لیگ برتر است. امیدوارم در این لیگ باقی بماند و مطمئن هستم که در لیگ به حیاتش ادامه می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.