مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر از گلزنی‌اش مقابل ختافه ابراز خوشحالی کرد و گفت، اینتر در مسیر پیشرفت قرار دارد.

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر از گلزنی‌اش مقابل ختافه ابراز خوشحالی کرد و گفت، اینتر در مسیر پیشرفت قرار دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو که در پیروزی ۲ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) اینتر مقابل ختافه اسپانیا در بازی تک حذفی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، گل اول نراتزوری را در دقیقه ۳۳ به ثمر رساند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: بازی دشواری مقابل تیمی بود که هجومی بازی می‌کرد، اما ما کارمان را به خوبی انجام دادیم و خط دفاعی‌مان هم کارش را به درستی انجام داد. من هم خوشحالم که برای تیمم گلزنی کردم. کریستین اریکسن هم گل مهمی برای اینتر به ثمر رساند و باید با همین روند به کارمان ادامه دهیم.

مهاجم بلژیکی اینتر که می‌توانست در این بازی حتی گل دومش را هم به ثمر برساند، اما توپ را از شش قدم به بیرون زد، در این باره اظهار داشت: چنین چیزهایی در فوتبال اتفاق می‌افتد، اما من از حالا به بازی بعدی‌مان فکر می‌کنم. ما به دنبال پیروزی مقابل ختافه بودیم و بابت نتیجه‌ای که در این دیدار گرفتیم، خوشحالم.

لوکاکوی ۲۷ ساله که در فصل اول حضورش در اینتر تا به اینجا در ۴۸ بازی از رقابت‌های مختلف ۳۰ گل به ثمر رسانده است، در پایان خاطرنشان کرد: تیم در حال پیشرفت است و خیلی مهم است که با همین ذهنیت و رؤیای پیشرفت در هر روز به کارمان ادامه دهیم.

شاگردان آنتونیو کونته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا باید با برنده دیدار تیم‌های بایرلورکوزن و گلاسکو رنجرز روبه‌رو شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.