کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا از سنگربان سابق رئال مادرید که رسماً به دوران بازی خود خاتمه داد، تمجید کرد.

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا از سنگربان سابق رئال مادرید که رسماً به دوران بازی خود خاتمه داد، تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی با انتشار یک پیام در نشریه آ اس اسپانیا، از ایکر کاسیاس سنگربان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا تمجید کرد و او را جزو سرسخت‌ترین دروازه‌بان‌‌هایی توصیف کرد که در تمام دوران حرفه‌اش مقابل آنها قرار گرفته است.

مسی در این پیام نوشته است: ایکر امروز بازنشسته می‌شود، اما مدت‌هاست که نامش را در تاریخ فوتبال ثبت کرده، آنهم نه فقط به خاطر اینکه در لالیگا یک الگو بوده است، بلکه به خاطر عملکردش در سطح ملی و بین‌المللی و بردن همه جام‌ها.

وی در ادامه درباره سختی‌های روبه‌رو شدن با کاسیاس اظهار داشت: کاسیاس! تو دروازه‌بانی فوق‌العاده بودی و واقعیت این است که روبه‌رو شدن با تو به‌عنوان رقیب کار سختی بود. با این حال وقتی به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم که رقابت ما بسیار زیبا بود آنقدر که باعث می‌شد هر بار که با هم روبه‌رو می‌شویم سعی در ارتقای سطح عملکردمان داشته باشیم.

تمجید مسی از کاسیاس یکطرفه نبوده است، چرا که در گذشته نیز سنگربان سابق پورتو و رئال مادرید رقیب آرژانتینی‌اش در بارسلونا را این‌گونه تحسین کرده بود: بهترین مهاجمی که مقابلش بازی کرده‌ام؟ مسی. من بارها مقابل او بازی کرده‌ام و شک ندارم که او بهترین بازیکنی است که مقابلش بازی کرده‌ام. من بارها و بارها بازی مقابل او را تجربه کرده‌ام که گاهی اوقات با خاطرات خوشی برایم همراه بوده و گاهی اوقات هم خاطرات تلخی برایم باقی مانده است.

کاسیاس سال ۲۰۱۵ رئال مادرید را ترک کرد و به پورتو پیوست و پس از دو فصل بازی در این تیم، به دلیل حمله قلبی مجبور شد که دستکش‌هایش را آویزان کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.