مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما شایستگی این را داشت که فصل قبل یا امسال قهرمان لیگ برتر شود و اگر این اتفاق رخ نداده است، پس همه مقصر هستیم.

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما شایستگی این را داشت که فصل قبل یا امسال قهرمان لیگ برتر شود و اگر این اتفاق رخ نداده است، پس همه مقصر هستیم. مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست ۲ بر یک تیمش برابر استقلال گفت: این یک بازی شش امتیازی بود و هرگز دوست نداشتیم که شکست بخوریم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ داد و ما از داوری هم ضربه خوردیم. ما از دقیقه ۶۰ به بعد برای شکست استقلال برنامه داشتیم، ولی متأسفانه آن پنالتی به کلی شیرازه تیم ما را به‌هم ریخت. بیژن حیدری جزو داوران خوب فوتبال ماست، ولی توقع نداشتیم این داور با تجربیاتی که دارد، چنین پنالتی اشتباهی را علیه تیم‌مان بگیرد. متأسفانه در این بازی هر چه زدیم به در بسته خورد و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم.

وی در ادامه تأکید کرد: استقلال جدا از یک پنالتی و یک شوت دیگر موقعیتی روی دروازه تیم ما نداشت، ولی ما چند فرصت خوب را داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. وقتی یک تیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کند طبیعی است که تنبیه می‌شود و این اتفاق برای ما رخ داد. ما از این باخت خیلی ناراحتیم، ولی باید تمرکزمان روی بازی‌های بعدی باشد تا در لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم و در جام حذفی هم قهرمان شویم. شاید با این کارها لطف هواداران و زحمات کادر فنی و مسئولان باشگاه را جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان همچنین با اشاره به اخراج آرش رضاوند و انتقادهای صورت گرفته از سپاهان درباره شکست برابر یک تیم ۱۰ نفره استقلال تصریح کرد: کاش بازیکن استقلال از زمین مسابقه اخراج نمی‌شد و مطمئناً این موضوع به سود تیم ما بود. من بعد از اخراج رضاوند به آقای حیدری گفتم از این می‌ترسم که با کوچک‌ترین برخورد برای استقلال پنالتی بگیرید و در نهایت هم این اتفاق رخ داد و ما با یک تصمیم اشتباه گل دوم را خوردیم.

کیانی درباره درگیری امید نورافکن با برخی از بازیکنان استقلال و اینکه استقلالی‌ها در این چند روز به شدت از این بازیکن انتقاد کردند، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا برخی در صفحات مجازی روی این موضوع مدام مانور می‌کنند و مشخص نیست دنبال چه هستند. امید بازیکن خوب و پسر خوش‌قلبی است. او از استقلال که یک باشگاه بزرگ است به یک باشگاه بزرگ دیگر آمده تا خودش را نشان دهد و پیشرفت کند. به‌هرحال نورافکن به پیراهن تیمش تعصب دارد و نمی‌خواست برابر تیم سابقش کم‌کاری کند. من معتقدم بازیکنان باید در زمین مسابقه خودشان را کنترل کنند. به‌هرحال این چیزها در فوتبال پیش می‌آید و درست نیست دیگر این موضوع را بیشتر دنبال کنیم. من از هواداران استقلال هم این خواهش را دارم که نورافکن را درک کنند.

کاپیتان سپاهان در مورد از دست دادن عنوان قهرمانی در لیگ برتر گفت: شیرازه تیم ما بعد از بازی با پرسپولیس که سه امتیاز را به آنها دادند به‌هم ریخت و حاشیه‌هایی هم ایجاد شد. تیم ما در این دو فصل واقعاً تیم خوبی بود و این شایستگی را داشتیم که حداقل یک بار قهرمان شویم. قطعاً اگر این اتفاق رخ نداده است همه مقصر هستیم و امیدوارم سپاهان در آینده دل هوادارانش را خوشحال کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )