دیدار تیم فوتبال استقلال مرور یک خاطره شیرین برای سرمربی جوان آبی پوشان خواهد بود که کارش را با این تیم در قامت جدید شروع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران توانست با پیروزی برابر سپاهان اصفهان دیدار حساسی را با موفقیت به پایان رسانده تا موقعیت خود را در رده دوم جدول تثبیت کند.

بازیکنان استقلال باید این برد را فراموش کرده و خود را آماده دیدار برابر شهر خودرو که پنجشنبه هفته جاری در مشهد برگزار می شود، کنند. استقلال می تواند با پیروزی در این دیدار حضور خود در لیگ قهرمانان فصل آینده را به طور کامل تثبیت کند بنابراین بازیکنان استقلال باید با تمرینات خوب خود را آماده این دیدار کرده تا پیروز میدان شوند.

دیدار برابر شهر خودرو بیشتر از هر کسی برای فرهاد مجیدی چشمگیر خواهد بود زیرا شروع سرمربیگری مجیدی جوان از مشهد آغاز شد.

در بازی که استقلال به مربیگری وینفرد شفر در مشهد برگزار کرد و با نتیجه یک بر صفر از شهر خودرو (آن زمان با نام پدیده به میدان می رفت) شکست خورد حکم برکناری سرمربی آلمانی استقلال زده شد و مجیدی که دستیار اول شفر بود سرمربیگری آبی پوشان را برعهده گرفت.

وی در بازی های باقی مانده بهار آن سال عملکرد قابل قبولی داشت اما بعد از پایان بازی ها هدایت استقلال به آندره استراماچونی سپرده شد و باز هم بعد از رفتن پرسر و صدای این سرمربی ایتالیایی استقلال مجیدی دوباره هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت. دیدار روز پنجشنبه آبی پوشان برابر شهر خودرو می تواند نه تنها برای بازیکنان بلکه برای مجیدی هم حساسیت داشته باشد و هم خاطره انگیز باشد زیرا او توانست در مشهد هدایت آبی پوشان را به عنوان سرمربی در اختیار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.