سرپرست و مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است که عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر عالی بوده است و برای ماندن در لیگ برتر همچنان تلاش خواهند کرد.

سرپرست و مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است که عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر عالی بوده است و برای ماندن در لیگ برتر همچنان تلاش خواهند کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا طهماسبی که سال‌های زیادی به‌عنوان بازیکن، مربی و سرپرست در تیم پیکان فعالیت داشته است با اشاره به عملکرد چند هفته گذشته این تیم گفت: در شروع مجدد لیگ با بدشانسی برابر قهرمان چند سال کشور (پرسپولیس) شکست خوردیم، اما بعد از آن مقابل ذوب‌آهن در اصفهان و سپس گل‌گهر به پیروزی رسیدیم. پیکان در حالی با سایپا و پارس جنوبی به تساوی رسید که مستحق پیروزی بود.

وی با اشاره به تساوی پیکان با تراکتور در تبریز افزود: در بازی با تراکتور در تبریز هم می‌توانستیم برنده باشیم و با کسب سه امتیاز به تهران برگردیم. این در حالی بود که بازیکنانی نظیر دانیال ماهینی، سعید واسعی، نادر محمدی، فراز امامعلی، جابر انصاری و ... به دلیل مصدومیت نمی‌توانستند پیکان را همراهی کنند و جلال‌الدین علی‌محمدی هافبک باتجربه تیم نیز جزو مصدومان بود. اگر دقت داشته باشیم متوجه می‌شویم پیکان دست به کار بزرگی زده است و شخصاً و به نوبه خودم از تلاش و تعصب تک تک اعضای تیم، مربیان، بازیکنان و مدیریت باشگاه پیکان تشکر و قدردانی می‌کنم و بدون اغراق می‌گویم، جایگاه این تیم خوب در نیمه اول جدول لیگ برتر است، اما به دلایلی که گفتنش چیزی را تغییر نمی‌دهد، در خطر سقوط قرار گرفته است.

مربی و سرپرست تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: تحت فشار قرار دادن تیمی نظیر تراکتور که سه کاپیتان تیم ملی ایران را به علاوه ۱۵ بازیکن باکیفیت و شاخص در اختیار دارد، مسلماً نشان‌دهنده پتانسیل بالای تیم پیکان است. ما در تبریز هم به تیر دروازه تراکتور زدیم و هم فرصت‌های عالی گلزنی خلق کردیم. موقعیت دو به تک محمد خدابنده‌لو و شهریار مغانلو با دروازه‌بان تراکتور را از دست دادیم و در دقیقه پایانی مسابقه هم علی دلیر مهاجم تیم امید پیکان می‌توانست گلزنی کند، ولی خب طبیعی بود او در اولین بازی‌اش در لیگ برتر باتجربه عمل نکند. پیکان در بازی بعدی میزبان تیم صنعت نفت آبادان است و سپس با استقلال و سپاهان بازی داریم. با داشتن این جوان‌های خوب و پرتلاش امید زیادی داریم نتایج موردنظرمان را برای اطمینان از بقا در لیگ کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.