مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باید اجازه تخریب را از اشخاصی که تا دیروز قویأ اعتقاد داشتند ما نمی‌توانیم موفق شویم و توطئه می‌کردند، گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باید اجازه تخریب را از اشخاصی که تا دیروز قویأ اعتقاد داشتند ما نمی‌توانیم موفق شویم و توطئه می‌کردند، گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، سعید آذری با انتشار پیامی خطاب به هواداران، از اهمیت هفته‌های آتی سخن گفت، در این پیام آمده است:

«سلام به هواداران با اصالت و دلاور فولاد خوزستان؛ خواهران و برادران هوادار، ابتدا وظیفه دارم از سوی خود،کادر فنی، قهرمانان، همکاران و مدیران عالی رتبه فولادخوزستان از شما تشکر و قدردانی نمایم که با همه وجود پا به پای ما مبارزه کردید تا به موفقیت نزدیک شویم. کرونا، اشتباهات سهوی داوران، بی‌عدالتی و سیاه‌نمایی دشمنان به ظاهر دوست هیچ‌کدام نتوانسته حرکت رو به رشد تیم شما را متوقف کند، گاهی کند شده است، ولی متوقف هرگز.

به هوش باشیم آخرین قدم‌ها که سخترین قدم‌ها نیز هست را باید با هم برداریم تا روز آخر و با ایمان به خداوند تا آخرین ذره وجودمان تلاش کنیم، ولی بیشتر از اینکه مراقب رقبای روبه‌رو باشیم باید از درون خودمان مراقبت کنیم، کسانی که به ظاهر منتقدانه در حال نصیحت هستند، ولی نیت آنها را خداوند می‌داند، از حب علی بودن نقد عالی است، ولی باید دید این‌گونه است. به‌هرحال باید به هوش بود تا بتوانیم با عزت تمام کنیم، این برای همه ما مهم است، اجازه تخریب را از اشخاصی که تا دیروز قویاً اعتقاد داشتند ما نمی‌توانیم موفق شویم و توطئه می‌کردند و امروز از روش‌های تخریبی دیگری برای جلوگیری از پیشرفت کار استفاده می‌کنند را باید با تدبیر هوادار گرفت.

اینکه مرتب فشار روانی راهیابی به مسابقات آسیایی را بر تیم تحمیل کنند و تمرکز تیم را به‌هم بزنند یکی از شیوه‌های تخریبی است، همان‌هایی که اعتقاد داشتند این کادر و این بازیکنان فاقد ظرفیت‌های لازم هستند، حالا با ایجاد بار روانی مضاعف سعی بر بر هم زدن آرامش و تمرکز تیم دارند. ما تنها به هواداران با اصالت خود و مدیران عزیز فولاد که ما را با تمام تدبیر، مادی و معنوی حمایت کردند، وام داریم و مطمئن باشید با همه وجود می‌جنگیم تا آخرین لحظه، شما مراقب باشید هواداران عزیز، فولاد متعلق به شماست.

اجازه تخریب را از اشخاصی که تا دیروز قویأ اعتقاد داشتند ما نمی توانیم موفق شویم و توطئه می‌کردند و امروز از روش‌های تخریبی دیگری برای جلوگیری از پیشرفت کار استفاده می‌کنند را باید با تدبیر هوادار گرفت».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.