هافبک انگلیسی سابق تیم فوتبال منچستریونایتد به خاطر برپایی یک میهمانی در منطقه دارای ریسک بالای ابتلا به کرونا، از سوی پلیس انگلیس تذکر گرفت.

هافبک انگلیسی سابق تیم فوتبال منچستریونایتد به خاطر برپایی یک میهمانی در منطقه دارای ریسک بالای ابتلا به کرونا، از سوی پلیس انگلیس تذکر گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس، پلیس انگلیس پل اسکولز را به دلیل برگزاری یک میهمانی خانگی در منطقه‌ای با آمار بالا از ابتلا به ویروس کرونا، توبیخ و با او برخورد کرد.

گویا روز جمعه هفته گذشته اسکولز در عمارت ۳.۵ میلیون پوندی اسکولز در شهر منچستر به مناسب ۲۱ ساله شدن پسرش آرون یک میهمان مفصل با حضور تعداد زیادی از میهمانان برگزار کرده بود که در تصاویر منتشر شده از آن، هیچ یک از آنها هم نه از ماسک استفاده کرده نه فاصله لازم را میان یکدیگر رعایت کرده بودند.

سخنگو پلیس منچستر در این خصوص گفت: افسران ما در محل حاضر شده و با تذکر به یک فرد، به او محدودیت‌های موجود را گوشزد و بر رعایت مقررات تأکید کرده‌اند.

گفته می‌شود که امکان دارد تمامی میهمانان حاضر در میهمانی اسکولز در منطقه اولدهام هر یک به دلیل رعایت نکردند مقررات و پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا ۱۰۰ پوند جریمه شده باشند.

از زمان افزایش ناگهانی آمار ابتلا به کرونا در شمال انگلیس که منچستر هم جزو آن است، سختگیری‌ها در این مناطق بیشتر شده است. با این حال اسکولز ۴۵ ساله بدون توجه به این موضوع میزبان تعداد زیادی از دوستان فرزندان خود بوده که هیچ یک از آنها موارد بهداشتی را رعایت نکردند.

آخرین آمارها از میزان ابتلا به کرونا در منطقه اولدهام حاکی از آن است که تعداد مبتلایان به ۵۸.۱ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر رسیده است و طبق پروتکل بهداشتی دولت انگلیس، وضعیت مناطق دارای بیش از ۵۰ مبتلا به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر قرمز محسوب می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.