سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به برخی هجمه ها نسبت به کادر بومی تیم نفت آبادان، گفت: هواداران واقعی نفت طرفدار تیم و مربیان بومی هستند و هیچ گاه حاشیه‌سازی نمی‌کنند.

علی فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا، در ابتدا درباره عملکرد تیم نفت آبادان مقابل شهرخودرو، اظهارکرد: نفت در نیمه اول در حد انتظار ظاهر نشد اما در نیمه دوم پس از دریافت گل با شناختی که از حریف پیدا کرده بود، توانست موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کنند که البته برخی از این موقعیت‌ها با تصمیم داور هدر رفتند که کارشناسی این امر را برعهده کارشناسان می‌گذاریم. به هر حال معتقدم با اتفاقاتی که در این بازی رخ داد، حق نفت و هواداران آن ضایع شد.

وی همچنین درخصوص برخی هجمه ها نسبت به کادر بومی تیم نفت آبادان، خطاب به عده ای که این حاشیه ها را ایجاد کرده اند، گفت: می‌خواهم به این عده که هوادار نیستند، بگویم که با تندرویی، تعصب بی‌جا و فشار آوردن به کادر بومی تیم شهرشان باعث شدند سرمربی تیم دچار حمله عصبی شود. مگر همین بهنام سراج همانی نیست که تا چند سال پیش با گل‌هایش شما را از جا بلند می‌کرد یا امید شریفی‌نسب همانی نیست که تا چند سال پیش با پاس گل‌ها و گل‌هایش شما را خوشحال از ورزشگاه راهی خانه می‌کرد؟

این پیشکسوت فوتبال آبادان با بیان این که هواداران واقعی نفت طرفدار تیم و مربیان بومی هستند و هیچ گاه حاشیه‌سازی نمی کنند، افزود: کاظم فرحانی نیز همان دروازه‌بان آبادانی است که با شرف و غیرت از دروازه تیمش دفاع می‌کرد و بچاری مدافعی بود که سرش را مقابل توپ می‌گذاشت تا شما هواداران از گل خوردن ناراحت و غمگین نشوید. حالا این عزیزان و همشهریان‌تان را با چه کسی مقایسه می‌کنید؟ با مربی خارجی همچون اسکوچیچ که به خاطر پول و جایگاه بهتر، تیمش را رها کرد و رفت؟ آیا مشکل تیم صنعت نفت فقط کادر فنی بومی است؟ به نظر شما آیا امکاناتی در شان یک تیم لیگ برتری در اختیار کادرفنی قرار دارد که حالا انتظار سهمیه از تیم و کادرفنی را داشته باشیم؟

وی با تاکید بر این که بهنام سراج تیمی را در اختیار دارد که آن را با تفکرات خودش نبسته است، افزود: در نیم‌فصل که همه‌ی تیم‌ها تقویت شدند، صنعت نفت تقویت نشد و در گیر ماندن یا نماندن اسکوچیچ بود. علاوه بر این‌ها بعد از کرونا و تعطیلی لیگ بیشتر تیم‌ها کیفیت قبل از کرونا را ندارند و خیلی از بازیکنان افت محسوسی داشته‌اند و از این نظر نیز نباید به نفت آبادان خرده گرفته شود.

فیروزی با بیان این که چه کسی تضمین می‌دهد اگر اسکوچیچ مانده بود، این تیم بهتر نتیجه می‌گرفت؟ گفت: آیا شما می‌دانید که دور برگشت هر لیگی از دور رفت آن، سخت‌تر است؟ سوال من این است که آیا نفت مسجدسلیمان که در نیم ‌فصل اول آن عملکرد خیره کننده را داشت، اکنون نیز به همان صورت کار می کند؟

وی افزود: این‌که عده ای یک پیج در صفحات مجازی درست کنند و سرمربی بومی تیم را آن‌قدر بکوبند که در این شرایط حاد نیز سراج به دلیل فشار روحی و فشار حاصل از بازی راهی بیمارستان شود، به دور از جوانمردی و انصاف است. این‌که در پیج‌تان پست انتقادی بگذارید و هر آنچه به ذهنتان برسد را بنویسید، خیلی راحت است ولی من از شما سوال دارم، باتوجه به مواردی که به آن ها اشاره داشتم، آیا حالا شما شخصی بهتر از دستیار آن سرمربی قبلی یعنی سراج را می‌شناسید که بتواند تیم را هدایت کند؟

سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من براساس تجربه‌ای که در این چند دهه بازی و مربیگری در لیگ ایران دارم به شما قول می‌دهم، هر کسی جای این کادر فنی بود نیز همین نتایج و شاید هم بدتر از این نتایج را می‌گرفت. من با توجه به شناختی که از بهنام، امید، کاظم و بچاری دارم به شما اطمینان می‌دهم که این عزیزان حتی حاضرند جان‌شان و سلامتی‌شان را برای شما و تیم صنعت نفت بدهند.

وی خطاب به هواداران پرشور و واقعی تیم صنعت نفت، عنوان کرد: نگذارید عده ای با اهداف خاص خودشان با بازیکنانی که روزی افتخار این شهر بودند و حتی با حضور در جام جهانی و تیم‌های مطرح کشور پرچم شهر را با حمایت هواداران آبادانی و خوزستانی بالا بردند، این‌گونه برخورد کنند. این افراد سرمایه‌های شهر و تیم صنعت نفت آبادان هستند. این‌گونه به آن‌ها فشار نیاورید که دیگر از کار کردن برای مردم شهرشان دلزده شوند. همه نتایج درخشان نیم فصل اول به خاطر حمایت و حضور شما هواداران در ورزشگاه رقم خورد، پس بیایید از کادر بومی و بچه‌های این شهر حمایت کنیم تا نتایج دلخواه ما و شما رقم بخورد. همه باید به امید سرافرازی آبادان و مردم آبادان و تیم شهر آبادان، کنار هم و همدل باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.