مدافع راست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من هرگز به بازیکنان و کادر فنی نفت مسجدسلیمان نگفتم که روی گل حریف آفساید را پر کرده بودم.

مدافع راست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من هرگز به بازیکنان و کادر فنی نفت مسجدسلیمان نگفتم که روی گل حریف آفساید را پر کرده بودم. فرشاد محمدی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اظهارات اخیر بعضی از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم نفت مسجدسلیمان که گفته بودند این بازیکن به پر کردن آفساید اعتراف کرده بود، گفت: من شنیدم که چنین مصاحبه‌هایی انجام شده و گفته‌اند که من در پایان بازی به آنها گفتم که آفساید را پر کردم، در حالیکه اصلا اینطور نبود و من هرگز چنین حرفی نزدم.

وی ادامه داد: من بعد از بازی با آقای تارتار صحبت کردم و از او پرسیدم که آیا گل شما آفساید نبود که ایشان گفتند آفساید نبود، البته یک عکس هم به من نشان داده شد که زاویه چندان خوبی نداشت ولی آن عکس نشان می‌داد که من آفساید را پر کرده‌ام. بعد از بازی اما یک نفر فیلمی به من داد که نشان می‌داد بازیکن حریف در موقعیت آفساید قرار دارد و این موضوع برای من هم ثابت شد. این فیلم را حتی دیگران هم دیدند.

محمدی‌مهر در پاسخ به این پرسش که «چرا ذوب‌آهن حتی با آمدن بوناچیچ هم نتایج ضعیفی گرفته است؟» تصریح کرد: همه می‌بینند که نتایج بد ما به خاطر چیست، تیم ما خوب بازی می‌کند ولی متاسفانه مشکلات داوری ضربه شدیدی به ذوب‌آهن زده است. در بازی با ماشین سازی یک توپ روی دروازه ما نیامد ولی دو گل خوردیم، دو گل هم زدیم و خیلی موقعیت ایجاد کردیم ولی خیلی بدشانس بودیم و از داوری ضربه خوردیم. واقعا درک نمی‌کنیم که جریان چیست.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: عملکرد داورها طوری است که افتضاح‌ترین داوری‌ها برای ذوب‌آهن است و اگر در بازی با ماشین‌سازی و نفت مسجد سلیمان از داوری ضربه نمی‌خوردیم، شش امتیاز گرفته بودیم و الان اینجای جدول قرار نداشتیم. در دو بازی ما به ناحق نتیجه نگرفتیم و باید کمیته داوران به این موضوع رسیدگی کند. ما خیلی خوب بازی می‌کنیم و خیلی هم موقعیت داریم، تیم ما واقعا در شرایطی نیست که اینطور از داوری ضربه ببیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.