مربی سپاهان می‌گوید تمرکز تیمش مقابل استقلال از دست رفت و این موجب شد زردپوشان اصفهانی مقابل شاگردان فرهاد مجیدی بازنده از زمین خارج شوند.

به گزارش ایسنا، میگوئل تکسیرا، مربی تیم سپاهان پس از شکست تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بعد از هفته‌ای سختی که پشت سر گذاشتیم و مشکلی که برای امیر قلعه‌نویی پیش آمد، هدف ما این بود که با سه امتیاز از زمین خارج شویم. ما در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و اجازه موقعیت به تیم استقلال ندادیم. اما در نیمه دوم تمام تمرکز خود را از دست دادیم و کاری که در نیمه اول انجام دادیم، در نیمه دوم انجام ندادیم. ما آمده بودیم که سه امتیاز را به امیرقلعه نویی و مردم اصفهان تقدیم کنیم اما گل‌هایی خوردیم که نباید دریافت می‌کردیم.

او ادامه داد: اتفاقاتی که در زمین می‌افتد، باعث شد ما نتوانیم در نیمه دوم موقعیت سازی کنیم. من صحنه اخراج بازیکن استقلال را ندیدم اما فکر می‌کنم داور در این بازی تمام تلاش خود را انجام داد. امیر قلعه نویی سرمربی تیم ماست و خیلی مهم است که در کنار ما حضور داشته باشد که در این بازی غایب این دیدار بود. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی بعدی تیم مان مقابل نساجی است و فعلا به بازی جام حذفی فکر نمی‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.