گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی خوبی بود و از اول بازی کنترل بازی را دستمان گرفتیم.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی خوبی بود و از اول بازی کنترل بازی را دستمان گرفتیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، مهدی پاشازاده در نشست خبری بعد پیرزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی خوبی بود و از اول بازی کنترل بازی را دستمان گرفتیم و توانستیم به حریف غلبه کنیم و پاس هایی که در زمین حریف دادیم نزدیک شدیم به دروازه‌شان و دو گل زدیم و در نیمه دوم خیلی باید بیشتر گل می‌زدیم.

وی درباره داوری این دیدار بیان کرد: یکسری خطاها را گرفتند که به نظرم خطا نبود و خطایی که وسط زمین اتفاق افتاده بود. همان پنالتی که در سیرجان به ضرر ما پنالتی گرفتند همان صحنه پشت هیجده شد حریف آمد ما صاحب توپ بودیم به صورتی زد که خودش افتاد و خطای بازیکن من را گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: در سه روز گذشته در سخت‌ترین روزهای فوتبال من بود چرا که خواستند اسم من را خراب کردند دنبال این بودند که حاشیه درست کردند من قبل از بازی اعلام کردم تأثیری روی من و تیمم نخواهد داشت. از سه روز قبل به بازیکنانم من زنگ زدند و از طریق پلیس فتا پیگیر می‌شویم فقط در این سه روز من را ترور نکردند؟!

پاشازاده در مورد دوپینگ مصطفی ماهی و حاشیه‌های پیرامون آن اظهار داشت: مصطفی ماهی یه پسر صاف و صادق و بچه روستاست امروز مکالماتش را دارم و زنگ زد به من و چهار و پنج روز به من زنگ زدند چرا اعلام نمی‌کنید با شما صحبت کنم من مربی در زمین هستم بیرون کادرپزشکی و بدنساز دارم و کارهای بازیکنان انجام می‌دهد هر جا رفتم و اینجا هم گفتم هر کسی هر چیزی که مصرف می‌کند چون مسئولیتش با پزشک تیم است باید اعلام کند اگر اعلام نکند مشکل خودش است در قراردادها هم آمده است و و اگر کسی چیزی و داروی مصرف می‌کند باید اعلام کند و گفتند یک آمپول است و تست دوپینگ آقای ماهی مشخص نیست چی هست؛ این بچه رو اذیت نکنید.

وی در ادامه گفت: قبل از بازی به آقای رضائیان گفتم وقتی که سه روز قبل این بازی این همه حجمه بر علیه تیمم است و من برای این مملکت زحمت و بدبختی کشیدم مصدوم شدم گفتند از فوتبال باید خداحافظی کنی برگشتم انقدر عرضه داشتم با دو تا رباط صلیبی دوباره لژیونر شدم و رفتم آلمان هفت سال بازی کردم اولین نفری بود که در آلمان مدرک مربیگری گرفتم و به ایران آمدم. با ۵ تا تیم قهرمان‌ شدم تیم نساجی را بستم همان تیم بعد از اینکه رفتم هفت هفته نتیجه نگرفت اما همچنان بالای جدول بود. انقدر سخت است من چهار روز است آمدم لیگ برتر این همه حجمه وارد شده است گفتم حرفم را در زمین می‌زنم و حرفم را زدم این فوتبال است. دو هفته است این تیم را گرفتم و شاهینی که چهار و پنج تا از هر تیمی گل می‌خورد سه تا ضرب نمی‌توانستند پاس بدهند کاری کردم که به این خوبی بازی می‌کنند و خودشان را نشان می‌دهند. کار باید اصولی باشد و اگر با من مشکلی دارید فقط در زمین و من را نزنید.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: ولی سعی نکنید نتایج بازی را بیرون زمین رقم بزنیم من در این سه روز با اسم من بازی کردند و کاری کردند که تیم من تضعیف شود همه جوره به من تهمت زدند و همه کار کردند و متأسفانه یکسری خبرنگاران دامن زدند به این موضوع من عاشق این کار و تاکتیک هستم و این لذت بخش است و کسانی که این صحبت‌ها را با من و تیمم داشتند را به خدا واگذار می‌کنم.

پاشازاده در پایان گفت: یه جایی تیم حریف فشار آورد یا این حال هم دفاع کردن باید درست باشد و ما به درستی دفاع کردیم و شانس تک به تک به تیم حریف ندادیم با ضربه ایستگاهی می‌خواستند به تیم ما فشار بیاورند که آنها را به درستی دفع کردیم و در این بازی نسبتا به سایپا بهتر بودیم و در بازی آینده بهتر از این بازی خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.