سرمربی فولاد می‌گوید بازی‌های فشرده لیگ برتر و سفر از شهری به شهر دیگر کار این تیم را سخت کرده است.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان بعد از تساوی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری اظهار کرد: قبل از هر چیزی صمیمانه از باشگاه گل گهر سیرجان تشکر می‌کنم که در استقبال از تیم ما سنگ تمام گذاشتند و تمام تدارکات لازم را در اختیار تیم ما گذاشتند. بابت تقدیری که از من و تیم ما داشتند، تشکر می‌کنم. واقعا جای این مسائل در فوتبال خالی است. واقعا گل گهر نشان داد که می‌تواند تیم بزرگی باشد و تبدیل به الگوی سایر تیم‌ها شود و این فرهنگ در سایر تیم‌ها هم جا بیفتد که بتوانیم مهمان نواز خوبی باشیم.

او درباره بازی تیمش مقابل گل گهر نیز گفت: به هر حال تیم‌ها شناخت کافی از همدیگر دارند. می‌دانستیم که گل گهر برای سقوط نکردن و ما برای کسب سهمیه آسیا بازی می‌کنیم. حساسیت جدول در بازی وجود داشت و بازیکنان هر دو تیم دچار استرس شدند که شرایط را برای همه سخت کرد. وقتی فوتبال به سمت بازی مستقیم می رود، کار سخت می شود. بازی پایاپایی بود.

سرمربی فولاد افزود: ما در زدن ضربات ایستگاهی کم دقت بودیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم به گل گهر ضربه بزنیم و نتیجه بازی را به سود خودمان کنیم. گل گهر هم واقعا تیم پر مهره‌ای است و به نظرم بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند. ما تقریب سه روز یک بار بازی می‌کنیم و مرتب از شهری به شهر دیگر می‌رویم. این موضوع کار را برای ما سخت کرده است. وقتی بازی عقب افتاده داریم و مجبوریم چهار روز یک بار بازی کینم، شرایط تیمی سخت می‌شود. باید تمام تلاش خودمان را کنیم که در بازی‌های باقی مانده بهترین نتیجه را بگیریم.

نکونام درباره عملکرد گروه داوری گفت: داور بازی خیلی خوب عمل کرد و بازی را تحت کنترل خود داشت. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. هیچ مشکلی وجود نداشت و هر دو تیم اعتراضی به عملکرد داور نداشتند. آقای حیدری و گروه داوری عملکرد خوبی داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.