مصاف استقلال و سپاهان در نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی که بیژن حیدری قضاوتش را بر عهده داشت، در دقایق اول در میانه میدان در جریان بود و دو تیم در میانه زمین یکدیگر را محک زدند.

با گذشت ۱۵ دقیقه از نیمه اول بازی، دو تیم سعی داشتند موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند اما فرصت مهم و خطرناکی ایجاد نشد تا دروازه تیمی مورد تهدید قرار بگیرد.

دقیقه ۱۶، اولین موقعیت این بازی رقم خورد و مسعود ریگی که توپ را پشت محوطه جریمه سپاهان در اختیار داشت، شوتی روانه دروازه حریف کرد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در ادامه بازهم دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه‌ای روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما هیچ‌کدام راه به جایی نبرد تا بازی با تساوی بدون گل پیش برود.

در دقیقه ۲۹ بازی، سانتر ارسالی بازیکن سپاهان روی محوطه جریمه استقلال، کی‌روش استنلی را صاحب یک موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه آبی‌پوشان به بیرون رفت.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، توپ و میدان در اختیار آبی پوشان پایتخت بود و در دقیقه ۳۶، فرشید اسماعیلی پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب یک موقعیت شد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه زردپوشان اصفهانی به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۳، آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال به علت دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد تا استقلال ادامه این بازی را ۱۰ نفره دنبال کنند.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل نتیجه در بر نداشت تا تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در این بازی، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با همراهی مددی معاون ورزشی، نوروزی معاون اقتصادی، خمارلو معاون ارتباطات و فرهنگی، مقدم مدیر حقوقی و قیم مدیر بین الملل باشگاه استقلال، مصاف آبی‌پوشان پایتخت برابر سپاهان را از نزدیک تماشا کردند.

هم‌چنین کادر فنی تیم ملی ایران از جمله دراگان اسکوچیچ سرمربی ملی پوشان ایران و وحید هاشمیان مربی تیم ملی در این بازی حضور داشتند و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قایدی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، شایان مصلح، محمدرضامهدی زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امیدنورافکن، محمدکریمی، محمدرضاحسینی، محمدمحبی و کی روش استنلی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.