مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال لاتزیو جایزه کفش طلای اروپا در سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داد.

مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال لاتزیو جایزه کفش طلای اروپا در سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس قهرمان زودهنگام سری A ایتالیا در حالی از ساعت ۲۳:۱۵ امشب (شنبه) در هفته پایانی این رقابت‌ها پذیرای رم است که مائوریتزیو ساری به کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی خود در این بازی استراحت داده است.

بازی نکردن رونالدو در بازی امشب بدین معناست که چیرو ایموبیله مهاجم ایتالیایی لاتزیو عملاً برنده جایزه کفش طلای اروپا به‌عنوان بهترین گلزن باشگاهی قاره سبز در سال ۲۰۲۰ است.

رونالدوی ۳۵ ساله که این فصل ۳۱ گل در سری A برای یوونتوس به ثمر رسانده، با توجه به پایان رسیدن دیگر لیگ‌ها تنها کسی بود که امکان داشت در صورت حضور در دیدار امشب یووه، به رکورد ۳۵ گل زده ایموبیله برسد.

با این شرایط کفش طلای اروپا به مهاجم گلزن آبی‌پوشان رم با ۳۵ گل زده خواهد رسید، چرا که او بالاتر از روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ با ۳۴ گل زده ایستاده است.

ایموبیله سومین فوتبالیست ایتالیایی است که موفق به کسب جایزه کفش طلایی اروپا می‌شود، پیش از او فرانچسکو توتی در فصل ۰۷-۲۰۰۶ با ۲۶ گل زده و لوکا تونی نیز در فصل ۰۶-۲۰۰۵ با ۳۱ گل زده این عنوان را به خود اختصاص داده بودند.

ایموبیله حالا این فرصت را دارد تا با گلزنی در بازی امشب لاتزیو با ناپولی، رکورد ۳۶ گل زده گونسالو ایگواین با پیراهن ناپولی در سال ۲۰۱۶ را بشکند و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ سری A در طول یک فصل شود. او برای این رکوردشکنی به دو گل نیاز دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.