سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو تمرینات تیمش را برای یک روز تعطیل کرد تا سرخپوشان مشهدی با روحیه‌ای مضاعف مهیای دیدار مقابل استقلال شوند.

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو تمرینات تیمش را برای یک روز تعطیل کرد تا سرخپوشان مشهدی با روحیه‌ای مضاعف مهیای دیدار مقابل استقلال شوند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال شهر خودرو شب گذشته در آبادان برابر صنعت نفت به تساوی یک - یک رسید. اعضای این تیم ظهر امروز (شنبه) به مشهد رسیدند و سهراب بختیاری‌زاده با تعطیلی تمرین امروز یک روز به شاگردانش استراحت داد. قرار است بازیکنان شهر خودرو از فردا برای بازی با استقلال در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر استارت بزنند تا آماده این بازی شوند.

آخرین اخبار از مصدومان شهر خودرو نیز حاکی از آن است که محمدحسین مرادمند مدافع شهر خودرو به بازی برابر استقلال خواهد رسید. سعید صادقی هافبک شهر خودرو هم از ناحیه همسترینگ مصدوم است و حضورش در دیدار برابر استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. روح‌الله سیف‌اللهی هم که بازی با صنعت نفت را به دلیل مصدومیت از دست داد در تلاش است تا خودش را به بازی روز پنجشنبه برابر استقلال برساند، ولی این موضوع هنوز قطعی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.