باشگاه ذوب آهن مدعی شد اراده‌ای فراتر از اشتباهات معمول تیم فوتبال این باشگاه را به سمت سقوط به لیگ دسته اول نشانه رفته و اتفاقاتی در جلسات پشت پرده رخ داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن در حالی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی یک - یک رسید که به زعم ذوبی ها، گل نفت در شرایط آفساید به ثمر رسید.

باشگاه ذوب آهن که نسبت به قضاوت بازی این تیم با ماشین سازی هم اعتراض زیادی داشت، امروز با انتشار بیانیه ای به اشتباهات داوری واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:

«دیگر کار از اشتباه، خطای دید و داور هم انسان است و جایز الخطا، گذشته است! آنچه در طول این فصل و بویژه در هفته های اخیر بر سر تیم فوتبال ذوب آهن آمده است را با هیچ حرف و سخنی نمیتوان توجیه کرد؟! در این فصل اشتباهات فاحش و مکرر داوری تیم فوتبال پرافتخار ذوب آهن را در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار داده و هیچکس هم پاسخگو نیست! اشتباهاتی که از مرز سهوی بودن فراتر رفته و عذرخواهی های پیاپی مسئولین هم دردی را از شرایط کنونی ما دوا نخواهد کرد.

اشتباهات تاثیر گذار داوری در حداقل ٩ دیدار این فصل جایی برای دفاع باقی نمی گذارد و در همین چند مسابقه اخیر نیم فصل دوم رقابتها، تیم فوتبال ذوب آهن به طور مستقیم و با مستندات موجود، از قضاوت اشتباه تیم های داوری دیدار با استقلال تهران، سپاهان، پیکان، پدیده شهر خودرو، ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان ضربه خورده است.

به عنوان مثال و شاهدی بر این مدعا، در مسابقه با تیم فوتبال ماشین سازی تبریز همه جامعه فوتبال ایران به عینه مشاهده کردند که دو گل صد درصد سالم ذوب آهن نادیده انگاشته و کاپیتان خوش اخلاق تیم فوتبال ذوب آهن اخراج شد و از طرفی در مسابقه شب گذشته هم گل مردود و صد در صد آفساید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان و خطا و اخراج کاملا اشتباه نژاد مهدی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن به علاوه اشتباهات ریز و درشت دیگر، نشانگر همین مساله است که اراده ای فراتر از اشتباهات داوری معمول، ذوب آهن را نشانه رفته اند.

گویا در جلسه های پشت پرده فوتبال ایران به این استدلال و نتیجه رسیده اند که یک تیم لیگ برتری برای استان اصفهان کافی است و جای بسیار تاسف دارد که به اذعان همه و همه، فوتبال اصفهان و دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان از سالیان گذشته تاکنون، افتخارات بیشماری را برای فوتبال این مرز و بوم رقم زده اند که بر همگان عیان است.

علاوه بر اینکه دو باشگاه ساختارمند و به معنای واقعی باشگاه ذوب آهن و سپاهان، در عرصه ورزش کشور چه در حوزه بانوان و چه در حوزه آقایان خدمات کتمان ناپذیری را به ورزش این سرزمین ارائه کرده اند.

در هر حال به نظر می رسد که آنچه بر سر ذوب آهن در حال رقم خوردن است دیگر جای هیچگونه توجیه، عذرخواهی و اغماضی نداشته و چنانچه این روند ادامه شوم خود را رقم زند، در شرایط کنونی فوتبال ایران، دیگر نه از تاک نشانی خواهد ماند و نه از تاک نشان.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.