سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال امارات چهار نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا را مورد حمایت مالی قرار می‌دهد.

سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال امارات چهار نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا را مورد حمایت مالی قرار می‌دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نوشته روزنامه امارات الیوم، سازمان لیگ این کشور در نظر دارد از چهار نماینده فوتبال امارات در لیگ قهرمانان آسیا به منظور کسب موفقیت و عملکرد مناسب حمایت کند.

حمایت از پیشرفت فوتبال امارات و کسب نتایج قابل قبول در رقابت‌های قاره‌ای و همچنین حفظ سهمیه مناسب در ادوار آتی ازجمله دلایل این حمایت ها اعلام شده است. نحوه حمایت از چهار نماینده امارات در لیگ قهرمانان در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال این کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین کمیته فنی فدراسیون فوتبال امارات بر روند آماده سازی و عملکرد باشگاه‌های این کشور در رقابت‌های آسیایی نظارت خواهد کرد.

با توجه به لغو مسابقات فصل جاری فوتبال در امارات، برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی مناسب نیز از جمله موارد مورد توجه در برنامه حمایت از نمایندگان این کشور است.

چهار تیم الشارجه، شباب الاهلی ، العین و الوحده نمایندگان امارات در فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌روند که با نمایندگان فوتبال ایران همگروه هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.