مالک باشگاه ناپولی سرمربی سابق این تیم را به خاطر ترک آبی‌پوشان سن پائولو احمق توصیف کرد.

مالک باشگاه ناپولی سرمربی سابق این تیم را به خاطر ترک آبی‌پوشان سن پائولو احمق توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه ناپولی در مصاحبه‌ای جدید بار دیگر به احتمال جدایی مدافع میانی این تیم کالیدو کولیبالی اشاره داشت و در بخشی دیگر از آن هم مائوریتزیو ساری سرمربی سابق ناپولی را به خاطر ترک این تیم برای قبول هدایت چلسی در سال ۲۰۱۸ احمق توصیف کرد.

ناپولی در روزهای اخیر فعالیت‌های زیادی در حوزه نقل‌وانتقالات داشته است از جمله قطعی کردن خرید ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال لیل با قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون یورو و همین‌طور دروازه‌بان یونانی این تیم اورستیس کارنزیس و جذب سه بازیکن دیگر. در همین حال امکان دارد که ناپولی در تابستان امسال مدافع میانی سنگالی‌اش کولیبالی هم را بفروشد. دلورنتیس البته اعلام کرد که تنها در صورت دریافت پیشنهادی مناسب او را می‌فروشد و تا الان بالاترین پیشنهادی که برای فروش این بازیکن داشته ۶۵ میلیون یورو از منچسترسیتی بوده است.

دلورنتیس در این باره گفت: کالیدو آدم فوق‌العاده‌ای است و به همین دلیل از دست دادن او ناراحت‌کننده خواهد بود. هر چیزی اما زمان و مکان خاص خودش را دارد حتی زمانی که بحث جدا شدن راه ما از هم باشد. در هر صورت الان هم من برای فروش او پیشنهادی ۹۰ میلیون یورویی روی میزم ندارم که با فروشش موافقت کنم.

در این فصل یوونتوس با هدایت مائوریتزیو ساری سرمربی سابق ناپولی نهمین قهرمانی متوالی‌اش در سری A را کسب کرد که این اولین قهرمان ساری در لیگ هم بود.

دلورنتیس اما با پایین آوردن ارزش کار ساری افزود: قهرمان شدن در یوونتوس کاری عادی است. ساری همیشه در قلب من خواهد ماند، چون سبک فوتبالی که او برای تیم ما آورد کل اروپا را متحیر کرد. من همیشه قدردان خدمات او به ناپولی هستم، اما همه ما در زندگی‌‌های‌مان کارهای احمقانه‌ای انجام می‌دهیم. ساری هم مرتکب دو سه مورد حماقتی شد که می‌توانست از رخ دادن‌شان جلوگیری کند، اما این دیگر مشکل خود اوست. تمام چیزی که من می‌توانم بگویم این است که اگر ساری در ناپولی می‌ماند شاید الان می‌توانست به ما برای بردن اسکودتو کمک کند. در عوض او گفت «چرا باید بمانم و (برای نبردن جام) ریسک کنم. به تیمی دیگر می‌روم». او به تیمی دیگر رفت، اما من فکر نمی‌کنم که در تیم‌‌های بعدی‌اش به اندازه زمانی که در ناپولی بود، خوشحال و راضی باشد.

دلورنتیس سپس به جنارو گتوسویی اشاره داشت که ماه دسامبر هدایت ناپولی را بر عهده گرفت و با این تیم قهرمان جام حذفی شد و آن را از بحران نجات داد.

وی خاطر نشان کرد: گتوسو یک مرد واقعی است، همین‌طور یک بازیکن پیشکسوت با سابقه قهرمانی در جام جهانی. او چیزی برای اثبات کردن به کسی ندارد. از برخی جهات احساس می‌کنم که ما خیلی شبیه به هم هستیم. من هرگز کسی را برخلاف میلش در تیمم نگه نداشته‌ام. اگر رینو اینجا راضی است پیوند ما ادامه خواهد داشت. اگر می‌خواهد تجربه‌ای جدید کسب کند، با آن کنار می‌آییم. فعلاً که او یک دوره‌ای جدید را آغاز کرده است که مشخص نیست تا چه زمانی به طول خواهد انجامید.

مالک باشگاه ناپولی سپس درباره خرید جدید تیمش صحبت کرد. اوسیمن ۲۱ ساله با قراردادی با رقم پایه ۵۰ میلیون یورو به علاوه ۱۰ میلیون یوروی دیگر به‌عنوان پاداش به ناپولی ملحق می‌شود، اما دلورنتیس می‌گوید جذب این بازیکن بیشتر از این‌ها برای او هزینه دارد.

او اظهار داشت: ما خوشحالیم که اوسیمن آمده است. او اولین بازیکن بود که گتوسو درخواست کرد و در تیم ما شماره ۹ را می‌پوشد. لیل برای او نزدیک به ۸۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد و خودش هم در هر فصل چهار تا ۴.۵ میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.