سرمربی شهرخودرو معتقد است که تیمش با وجود مصدومان زیاد تلاش زیادی کرد و توانست نمایش قابل قبولی برابر صنعت نفت ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی داریم و بازی در آبادان برابر حریفی مثل صنعت بسیار شرایط را سخت‌تر می‌کند. نفت آبادان بازی‌های قبل خود را باخته بود و تلاش می‌کرد که در این دیدار پیروز شود اما ما هم با ذهنیت بردن تمام هفته‌ را سپری کردیم. ما می‌توانستیم در حمله بیشتر موقعیت‌سازی کنیم. متاسفانه در بازی که می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم، با یک پنالتی به یک امتیاز رسیدیم.

وی ادامه داد: البته ما امروز مصدومان زیادی داشتیم و تعدادی بازیکنان اصلی خود را ندلشتیم. نکته اصلی تلاش بازیکنان جایگزین بود و من از تلاش آن‌ها قدردانی می‌کنم و همچنین برای صنعت نفت هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

بختیاری‌زاره در خصوص این که چرا هدایت شهرخودرو را قبول کرد توضیح داد: همه استعدادهای مربیگری حق دارند که وارد این چرخه بشوند و باشگاه‌ها حق دارند هر مربی که دوست دارند را انتخاب کنند. کار فوتبال حرفه‌ای، درصد زیادی ریسک دارد. من شناخت خوبی از شهرخودرو داشتم اما مشکلاتی هم داشتیم مثل داشتن چند مصدوم و از دست دادن چند بازیکن خوب در نیم‌فصل. البته از همان ابتدا هم نمی‌خواستیم از این مشکلات توجیه بسازیم و تمام تلاشم را برای موفقیت شهرخودرو خواهم کرد.

وی در خصوص داوری هم عنوان کرد: من کارشناس داوری نیستم اما اگر هر از گاهی به عنوان مربی اعتراض می‌کنم. اگر اشتباهی وجود داشت، برای هر ۲ تیم بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )