کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به دست آمدن چهارمین قهرمانی این تیم بسیار سخت بوده چراکه برخی از داخل به این تیم ضربه می‌زدند.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم اظهار کرد: بعد از سه دوره‌ای که قهرمان شدیم، امسال یکی از سخت‌ترین سال‌ها را پشت سر گذاشتیم. می‌دانستیم بعد از هر قهرمانی، به دست آوردن قهرمانی بعد بسیار سخت است اما خدا را شاکریم که توانستیم امسال هم به قهرمانی برسیم. همانطور که می‌دانید اوایل فصل با مشکلات فراوانی کار را شروع کردیم اما روز به روز بهتر شدیم و بعد از نیم فصل آقای گل‌محمدی آمدند که خیلی موفق عمل کردند. خوشحالیم دل هواداران را شاد کردیم. کسب این قهرمانی بسیار سخت بود.

وی افزود: از ابتدای فصل روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. در ابتدای فصل مشکلاتی وجود داشت که به تیم ضربه می‌زد اما این مشکلات را پشت سر گذاشتیم. وقتی آقای گل‌محمدی آمدند، کنار بازیکنان بودند و به خاطر آن‌ها می‌جنگیدند. بعد از نیم فصل دوم همدلی خوبی میان تیم ایجاد شد و همین موضوع کمک کرد که چهارمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مباحث حاشیه‌ای که به قهرمانی پرسپولیس نسبت داده می‌شود هم گفت: من با سپاهان سه سال قهرمان شدیم. آیا آن قهرمانی‌ها هم با حرف و حدیث بود؟ اصلا نباید از این صحبت‌ها مطرح کرد. مگه می‌شود چنین مسائلی باشد؟ کنار هم بودن، جنگیدن، تلاش و همدلی باعث قهرمانی پرسپولیس شده است. پرسپولیس ٩ سال قهرمان نشده بود، آیا آن زمان هم به تیم‌های دیگر کمک می‌شد؟ نه اینگونه نیست. پرسپولیس‌ بعد از سال‌ها توانست بجنگد و به موقعیت برسد. آنهایی که صحبت‌های حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند، باید به عقب برگردند و ببینند چه بلایی در ٩سال سر پرسپولیس آورده بودند که این تیم قهرمان نمی‌شد. کسانی که صحبت‌هایی درباره قهرمانی پرسپولیس می‌کنند، اگر به عقب برگردند از حرف‌های خودشان خجالت می‌کشند.

حسینی درباره حضورش در تمامی قهرمانی‌های سال‌های اخیر پرسپولیس گفت: از این بابت خوشحالم که باعث خوشحالی هواداران شده‌ام. افتخار بزرگی نصیب من شده که پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کنم. ما یک یار دوازدهم بیرون زمین داریم که هواداران هستند. باور کنید همدلی آن‌ها، انرژی مثبتی به تیم می‌داد تا بازیکنان مشکلات را فراموش کنند و برای خوشحالی آن‌ها وارد زمین شوند.

وی تاکید کرد: خیلی‌ها از داخل می‌خواستند به ما ضربه بزنند، اما هواداران همه چیز را دیدند و مقابل خیلی از مسائل ایستادند. وقتی از بیرون نمی‌توانستند به ما ضربه بزنند، از داخل مشکلاتی را ایجاد می‌کردند. افرادی از داخل ضربه‌های زیادی به ما زدند. با این حال هواداران فهمیدند چه عواملی به تیم ضربه می‌زنند و به همین خاطر خیلی زود از بازیکنان و کادر فنی حمایت کردند تا ما با قدرت پیش برویم.

حسنی همچنین گفت: یک روز باید درباره همه مشکلات صحبت کنیم. باید همه بدانند که چه کارهایی انجام دادند که پرسپولیس‌ قهرمان نشود، اما برخی از همین قهرمانی‌های ما خیلی‌ها استفاده کردند و پشت این موفقیت‌ها پنهان شدند. با این حال ما الان با یک کادر فنی جوان و ایرانی قهرمان لیگ شدیم و می‌توانیم این موفقیت‌ها را ادامه بدهیم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم گفت: اگر برگردیم به عقب، می‌بینید که درباره مشکلات مالی صحبت کرده‌ام. قبلا هم گفته بودم با وجود قهرمانی‌ها اما برانکو و کالدرون دریافتی نداشتند. بازیکنان هم الان شرایط خوبی ندارند. بازیکنان خارجی ما بدون اینکه دریافتی مناسبی داشته باشند، با جان و دل کار می‌کنند. خیلی‌ها سواستفاده می‌کنند و می‌گویند پرسپولیس‌ پول پرداخت کرده است، اما هیچ کدام این حرف‌ها صحت ندارد. مشکلات ما غیر قابل باور است.

حسینی درباره کسب هشت عنوان قهرمانی لیگ برتر توسط خودش هم گفت: خدا را شاکرم که این موفقیت‌ها را به دست آوردم و باعث خوشحالی هواداران شدم. این یک افتخار برای من است و افتخار می‌کنم که کنار این بازیکنان بازی می‌کنم. این یک یادگاری برای من است که روزی برای فرزندانم تعریف خواهم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )