روزنامه ببولا پرتغال با اشاره به عملکرد مهدی طارمی در تیم ریوآوه و حمایت مردم ایران از این بازیکن اعلام کرد در صورتی که طارمی آقای گل پرتغال شود ممکن است ایرانی‌ها جشن خیابانی برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه پرتغالی «ابولا» امروز در گزارشی به بررسی عملکرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه پرداخت.

این روزنامه تاکید کرد طارمی که مورد توجه تیم های بزرگ پرتغال قرار گرفته، فصل را به شکلی بزرگ به پایان می برد و توانایی و کیفیتش را تحمیل می کند بخصوص اینکه در ۹ مسابقه، هشت گل به ثمر رسانده است و یک گل با سه بازیکن دیگر مدعی آقای گلی در جدول گلزنان پرتغال فاصله دارد.

ابولا ضمن اشاره به دیدار پایانی ریوآوه در لیگ پرتغال مقابل بواویستا و شانس کسب سهمیه یوفا توسط تیم ریوآوه اعلام کرد بازی های مهدی طارمی در ایران دنبال می شود و انتظار می رود این بازیکن با یک قرارداد قابل توجه و چالش برانگیز به تیم دیگری برود.

این روزنامه ادامه داده است: «طارمی با ۱۶ گل در ریوآوه تعداد گل هایش را به ژائو تاموس دومین گلزن برتر این باشگاه رساند. به نظر می رسد رسیدن به رکورد ۲۰ گل در یک فصل غیر ممکن باشد زیرا طارمی باید در مسابقه آخر چهار گل بزند اما حمایت مردم ایران از طارمی الهام بخش است. بازی های ریوآوه به صورت زنده در ایران پخش می شود. در کشوری با ۸۵ میلیون جمعیت، طرفداران طارمی بی شمار هستند. اگر طارمی بهترین گلزن پرتغال شود و به ریوآوه کمک کند سهمیه حضور در مسابقات یوفا را بگیرد، حتی ممکن است مردم ایران جشن خیابانی بگیرند.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )