مربی تیم فوتبال استقلال از کمیته برگزاری مسابقات گلایه کرد و به تعویق نیفتادن بازی تیمش برابر تراکتور را قابل تامل دانست.

به گزارش ایسنا، مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فردا یک بازی سخت و سنگین با تیم صنعت نفت آبادان داریم. تیمی که سابقه خیلی زیادی دارد. این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و میدانیم بازیکنان با کیفیتی دارد. رتبه این تیم در جدول بسیار مناسب است. بازیکنانی که مهارتهای فردی بالایی دارند در این تیم هستند. با توجه به آنالیز خوبی که کردیم، میخواهیم با تدابیر خاصی وارد زمین شویم. قصد داریم اگر خدا بخواهد با دست پر از زمین بیرون بیاییم. هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و نتایج هر هفت بازی ما بسیار حائز اهمیت است. تمام تلاش‌مان را برای کسب نتیجه مناسب به کار میبریم.

او ادامه داد: این بحثها کمی کلیشهای شده اما شرایط ما در دو هفته اخیر، شرایط مناسبی نبود. ما بازیکنان زیادی را به خاطر شرایط کرونا از دست دادیم. ما تا قبل از بازی با فولاد به خوبی تمریناتمان را انجام میدادیم. پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردیم. متاسفانه در بد زمان و بد شرایطی بازی با فولاد انجام شد. فکر میکنم اگر آن بازی به تعویق میافتاد، بهتر بود. برای تغییر مکان بازی هم اصرار کردیم ولی کسی گوش نداد. بعد از آن بازی مشکلات زیادی برای ما به وجود آورد. بارها این موارد را گفتهایم. بعد از آن بازی تیم ما در هر هفته دچار مشکل شد و چند بازیکن تیممان را از دست دادیم. قبل از بازی با ترکتور با ۱۲ بازیکن تمرین کردیم. به خاطر قرنطینه، پنج روز اصلا تمرینی انجام ندادیم و با دو روز تمرین و هر روز یک ساعت، با تیم تراکتور بازی کردیم. برای این بازی هم چند بازیکن خوبمان را نداریم. غلامی و یزدانی با ویروس کرونا دست به گریبان هستند. ریگی را به خاطر محرومیت نداریم. بلبلی و یکی دو بازیکن دیگرمان هم به خاطر مصدومیت در اختیار تیم نیستند. خوشبختانه دو روز است که بازیکنانی که به بیماری کرونا مبتلا شده بودند به تیم اضافه شدهاند. البته این‌ها دو روز است که با ما تمرین می‌کنند و آمادگی لازم را ندارند. البته آماده هستند تا در هر شرایطی به تیمشان کمک کنند. امیدواریم که فردا بتوانیم بازی خوب و تماشاگرپسند برابر تیم بسیار خوب صنعت نفت انجام دهیم. آبادان مهد فوتبال بوده و بازیکنان خوبی به فوتبال معرفی کرده. امسال هم تیم بسیار منسجمی دارد.

مربی استقلال از کمیته مسابقات گلایه کرد و گفت: با همان شرایطی که تیم فولاد با آن رو به رو است، ما هم رو به رو بودیم. برای بازی با تراکتور پنج روز تمرینات مان تعطیل بود و هرچه اصرار و تقاضا کردیم که بازی ما دو روز عقب بیافتد این اتفاق رخ نداد. ولی می‌بینیم بازی فولاد با دو روز تاخیر برگزار می شود. این یک مقدار ضد و نقیض و قابل تامل است. در نهایت هفت بازی دیگر داریم و هر کدام از این بازی‌ها حکم فینال دارد. می‌خواهیم به امید خدا از مسابقات لیگ سهمیه آسیا را بگیریم. جام حذفی را هم پیش رو داریم و می‌توانیم به عنوان یک مدعی ظاهر شویم.

نامجو مطلق درباه شناخت استقلال از صنعت نفت هم توضیح داد: معمولا برنامههای مربی در مسائل تاکتیکی مشخص است. بهنام سراج از دوستان من است و جوان و قابل احترام است. در مدتی که با اسکوچیچ کار میکرد، مطمئنا از لحاظ تجربی به بلوغ رسیده است. او تیم بسیار خوبی دارد. کادر فنی هر دو تیم دچار تغییر و تحول شده است ولی اسکل تیم ها حفظ شده است. بازی های این تیم را آنالیز کرده‌ایم. یکی از نقاط قوت حریف استفاده از بازیکنانی است که قابلیت فنی بالایی دارند و مهارتهای فردی دارند و میتوانند به تنهایی به کمک تیمشان آیند. ما این نکات را در نظر می‌گیریم و سعی می کنیم یک بازی خوب را جلوی حریف به نمایش بگذاریم.

او درباره رقابت برای کسب سهمیه و درخواستش از فدراسیون برای برنامه ریزی درست مسابقات تیم های مدعی هم اظهار کرد: باید شرایطی به وجود بیاید که تیمها با تعداد بازی برابر، در هفته‌های اخیر وارد زمین شوند. بازی‌های عقب افتاده طوری برنامه ریزی و برگزار شوند که باقی تیم با شناخت نسبت به جدول رده بندی وارد زمین شوند. تیم ما استقلال و بسیار بزرگ است. تیمی که خارج از استان تهران هواداران زیادی دارد و انتظارات از این تیم همیشه بالاست. فکر میکنم بیشتر بازیهای باقی مانده ما با تیمهایی است که برای گرفتن سهمیه تلاش میکنند. بازیهای ما هر کدامشان فینال است و هر بازی برای ما ۶ امتیاز ارزش دارد. چون با تیم‌هایی بازی داریم که میتوانیم در بازی رو در رو یک مدعی را از پیش رو برداریم و این میتواند هم به نفع ما باشد و هم بازیهای ما را سنگین کند چون با تیمهای قدرتمندی بازی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.