سرمربی سایپا می‌گوید تیمش شناخت خوبی از پیکان و تاکتیک‌های ویژه این تیم روی اوت دستی‌ها دارد و با آنالیزهایی که داسته‌اند، مقابل این تاکتیک خواهند ایستاد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار کرد: تیم روند خوبی دارد و بعد از تعطیلات را خوب شروع کردیم. سه بازی با مدعیان کسب سهمیه داشتیم که در بازی آخر از لحاظ فوتبالی هم پیشرفت کرده بودیم و می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم. بازی فردا کاملا متفاوت است و هر تیمی کمتر اشتباه داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد و من هم تلاش می‌کنم در این بازی خانگی برنده از زمین بیرون بیاییم.

او در خصوص پرتاب‌های بلند نادر محمدی گفت: او در اولین بازی ذوب‌اهن ناشناخته بود و توانست به گل برسد اما ما به شناخت خوبی از او رسیدیم و می‌توانیم جلوی این تاکتیک آن‌ها را بگیریم. پیکان همانطور که خوب گل می‌زند، خوب هم گل می‌خورد. با آنالیزهایی که داشتیم امیدوارم خط حمله این تیم را مهار کنیم و خوب گل بزنیم.

صادقی در خصوص ماندنش در سایپا عنوان کرد: باید از مدیران ارشد سایپا تشکر کنم که در مواقعی که نتایج ما خوب نبود، از ما حمایت کردند. متاسفانه در کشور ما مانند کشورهای عربی زود به زود مربی عوض می‌کنند. به مدیران قول می‌دهم که نتایج خوبی بگیرم و بتوانیم روند مثبتی داشته باشیم تا جواب زحمات آن‌ها را بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.