عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که تیمش در صورت پیروزی مقابل سایپا ۸۰-۷۰ درصد راه ماندن در لیگ برتر را رفته است.

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که تیمش در صورت پیروزی مقابل سایپا ۸۰-۷۰ درصد راه ماندن در لیگ برتر را رفته است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: بازی بسیار حیثیتی و مهم برای هر دو تیم است. هم از نظر جدولی و هم اینکه دربی خودروسازان است. دو تیم دنبال سه امتیاز هستند در در جدول شرایط را سر و سامان بدهند و هم اینکه کری دربی را برده باشند.

وی افزود: ما با تمام وجود بازی می‌کنیم. روحیه تیم خوب و فوق‌العاده است. بازیکنان ما در سه بازی خوب شکست نخورده‌اند و امیدوارم با صحبت‌های روحی و روانی که با بازیکنان انجام می‌دهیم، بتوانیم برنده این بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه سایپا از سه تیم بالای جدولی امتیاز گرفته و چه نظری در این خصوص دارد، گفت: این برای ما مهم نیست. ما باید در تمام بازی‌ها امتیاز بگیریم و کاری به گذشته هیچ تیمی نداریم. بحث تاکتیکی برای ما مهم است و اینکه لحظات حساس بازی به سود ما رقم بخورد تا دست پر از زمین خارج شویم.

ویسی در خصوص اینکه تیمش دو برد متوالی کسب کرده و آیا می‌تواند به سومین پیروزی متوالی دست پیدا کند، اظهار داشت: ما آنقدر باخت داده‌ایم که با دو برد کارمان تمام نشود. با بچه‌ها در این خصوص زیاد صحبت کردیم. گفتند مغرور نشوید که من گفتم آنقدر به باشگاه بدهی داریم که مغرور نشویم. باید کار تاکتیکی خودمان را انجام بدهیم تا سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره اینکه تیم پیکان یک گل از پرسپولیس صدرنشین کمتر زده است، گفت: ما همانطور که خوب گل می‌زدیم، خیلی خوب هم گل می‌خوردیم. این مسئله برای ما هم عجیب بود و سعی کردیم این مسئله گل خوردن را اصلاح کنیم. سازمان دفاعی ما خوب نبود و بعد از تعطیلات برای بچه‌ها جدولی را با حضور ۱۰ تیم ترسیم کردیم. هفته اول که از پرسپولیس باختیم، هشتم بودیم، بعد از برد ذوب‌آهن سوم شدیم و الان دوم جدول این ۱۰ تیم هستیم. بچه‌های ما این جدول را نگاه می‌کنند و با این جدول پیش می‌روند که روحیه خوبی دارند. سعی می‌کنیم این روحیه را حفظ کنیم و در جدول بالاتر بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص غایبان تیمش در دیدار مقابل سایپا گفت: حجت حق‌وردی حضورش در بازی با سایپا ۵۰-۵۰ است.

ویسی در پاسخ به این سؤال که آیا برد مقابل سایپا ماندن این تیم در لیگ را قطعی می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در این صورت ۷۰،۸۰ درصد راه را برویم و بعد از آن به یک برد دیگر هم نیاز داریم. این به بازی رقبای ما هم بستگی دارد. هرچند اکنون همه چیز دست خودمان است. قبلاً که در انتهای جدول بودیم، نیم‌نگاهی به نتایج رقبا داشتیم اما اکنون همه چیز دست خودمان است.

وی در خصوص رفت و آمد زیاد مربیان در تیم‌های مختلف اظهار داشت: این مسائل زیبنده فوتبال ما نیست، همانطور که انتظار داریم بازیکنان به باشگاه خود متعهد باشند. این خوب نیست که مربی امروز یک جایی باشد و اگر پیشنهاد جدیدی دارد، تیمش را ول کند و به جای دیگری برود. به هر حال روی من حساب کرده‌اند و باشگاه پیکان روی من حساب کرده و اگر تیم را رها کنم و به تیم دیگری بروم، بازیکنان از من یاد می‌گیرند. ما معلم این بازیکنان هستیم و به نظرم مدیران هم باید احترام بگذارند و اگر یک مربی با تیمی قرارداد دارد به او پیشنهاد ندهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.