سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما خوشبختانه روند خوبی دارد، بعد از تعطیلات بازی‌ها را خوب شروع کردیم و مقابل سه تیم مدعی بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما خوشبختانه روند خوبی دارد، بعد از تعطیلات بازی‌ها را خوب شروع کردیم و مقابل سه تیم مدعی بازی کردیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما خوشبختانه روند خوبی دارد. بعد از تعطیلات بازی‌ها را خوب شروع کردیم و مقابل سه تیم مدعی بازی کردیم. فکر می‌کنم در بازی قبل هم به لحاظ فوتبالی بهتر بودیم. بازی فردا اما متفاوت است و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند می تواند موفق باشد. ما تمام هدف‌مان این است با توجه به اینکه بازی در زمین خودمان است بتوانیم برنده شویم و شرایط‌مان را بهتر کنیم.

وی در مورد اینکه تیم پیکان روی پرتاب‌های اوت یک بازیکن خود عملکرد خوبی دارد، گفت: فکر می‌کنم این بازیکن در بازی با ذوب ‌آهن کمی ناشناخته بود و به همین خاطر توانستند روی این روش به گل برسند. ما بازیکنانی داریم که می‌توانیم این حربه را مهار کنیم و روی این موضوع کار کردیم.

سرمربی تیم سایپا درباره عملکرد خوب تیم پیکان در خط حمله نیز، بیان کرد: همانطور که پیکان خوب گل می‌زند، گل‌های خورده خیلی زیادی هم دارد. در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم و آنالیز خوبی هم داشتیم،‌ فکر می‌کنم فردا می‌توانیم روز خوبی داشته باشیم و هم خط حمله این تیم را مهار کنیم و در خط دفاع به آن‌ها ضربه بزنیم.

صادقی در مورد تغییرات زیاد سرمربیان تیم‌های لیگ برتری نیز توضیح داد: فکر می‌کنم در این زمینه باید از مدیران ارشد سایپا تشکر کنم. با اینکه نتایج ما در مقطعی خوب نبود از من حمایت کردند. شاید یک زمانی ما از کشورهای عربی ایراد می‌گرفتیم که خیلی زود مربیان خود را تغییر می‌دهند، ولی الان در کشور خودمان همینطور شده است. فکر می‌کنم جای تقدیر از باشگاه سایپا دارد که از من حمایت کردند. من اینجا قول می‌دهم تلاشم را بیشتر کنم تا نتایج خوبی بگیریم و جواب زحمات آن‌ها را بدهم.

وی در خصوص مدت قرارداد خود با تیم سایپا و اینکه آیا فصل بعد نیز در این تیم خواهد ماند، گفت: در این مورد من نمی‌توانم نظر بدهم و مدیران تصمیم می‌گیرند. من قراردادم در پایان فصل تمام می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.